Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette kan muligens virke litt vel reklamerelatert, men iom at jeg ønsker å gi bort noe, så jeg tar sjansen. Jeg jobber med kompresjonssokker, nærmere sagt CEP kompresjon, og for tiden søker vi etter folk som vil være med i Test-Teamet vårt. Vi har fått veldig mange søkere, men savner søkere fra fitness og andre type "idretter" enn løping og folk som har problemer med beinhinnebetennelse. Komresjonssokker øker blodsirkulasjonen og gir dermed også ytelse, energi og utholdenhet, og er ikke bare skadeforebyggende. Jeg er veldig interessert at folk fra fitness og annen type trening skal få prøvd sokkene, som også er derfor jeg skriver her. Du trenger ikke være noen atlet, gjerne vanlige folk, men som helst trener mer enn 1 gang i uka.

Litt mer om CEP: de er produsert og utviklet av et tyskt selskap som har holdt på med kompresjon i over 60 år. De er spesiallaget for trening (både materialer og kompresjonsprofil), og kompresjonen varer for "evig" om man vasker sokkene etter trening. Alle positive effekter er godt dokumentert, så dette er ikke noe tull.

hit for å søke deg inn på test teamet.

Hva er deres erfaring med kompresjon?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/5500-cep-test-team/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...