Henrythefrog Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 (endret) Hei min mor og far leier hos noen og datteren til husleie bor I kjelleren og min mor og far betaler strømm men datter til husleie har ikke egen måler og min mor og far betaler strømmen hennes de har navnet det flere ganger og da på sier huseier og lege på husleie da datert må betale egen strømm det kann da ikke være lov Og mer om meg eg bor fortiden hos mine foreldre laga mentalt tilsta den min med panikkangs I påvente at eg skall flytte til et an egg med mere kompetanse for min helse Men det er da husleie nekter meg og bo hær det mener eg at han ikke har rett til da min mor og far betaler husleie og da har hus eier fra sakt seg sin rett på den siden Endret 1. juni 2021 av Henrythefrog Feilskriviving Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/38648-husleie-loven/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.