Any0 Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Jeg kan starte med at jeg er 163 cm, 58 kg, 23 år og kvinne. Jeg har hatt to tette svangerskap, og sliter med en liten bilring rundt magen som jeg helst vil bli kvitt slik at jeg kan gå med trange gensere uten å føle at magen stikker frem. Jeg vet at jeg på ingen måte er tjukk eller overvektig, og jeg er heller ikke interessert i å gå ned i vekt, men i fettprosent. Jeg har startet litt lett med styrketrening to til tre ganger i uka, som jeg avslutter med en 10 minutters kardio, og prøver å holde meg til mager og proteinrik mat. Er det noen som har en mirakelkur, og ett mirakeltreningsprogram slik at jeg kanskje ser resultater litt raskt? Jeg er av typen som kan bli litt lei om jeg ikke ser noe forandring, dessverre. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/36513-noen-som-vil-kj%C3%B8pe-en-pent-brukt-bilring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.