Notso Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Jeg skal i full gang med å skrive masteroppgave dette semesteret og neste, derfor blir det mye tid på universitetet framover. Jeg trenger derfor noen tips til hva jeg kan ha med meg som lunsj. Jeg vil opp i vekt, så måltider med mye proteiner og karbohydrater er noe jeg trenger. I løpet av dagen tenker jeg å spise fem måltider. Jeg kommer til å trene på morgenen, så jeg er ute etter noe å spise etter jeg har kommet til universitetet etter trening og et måltid igjen etter det. Jeg har tilgang på en mikro så kan varme opp mat igjen, men får jo ikke tatt med meg all verdens i en tupperwareboks heller. Er det noen tips til hva jeg kan ha med meg på skolen? Samt noe relativt enkelt til kveldsmat? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/35863-lunsjtips-til-student/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.