Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurte på om noen har prøvd ut crossfit på Lillehammer og om det er enn særiøs klubb .

Også lurte jeg på om crossfit vil gjøre at jeg går ned i vekt (fett) ved å justere kosthold til og spise mindre og kutte brus og søtsaker i uka å trene crossfit 2-3 ganger i uka med noen løpe turer ved siden av .

Og må man være kjempe god form for og begynne ? jeg har trent styrke i noen måneder og føler den er ganske bra , Men har fortsatt overvektig og dårlig kondis ut av enn annen verden

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34273-crossfit-lillehammer/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har ikke prøvd Lillehammer så kan ikke uttale meg. Men generelt så skal de "autoriserte" crossfit senterene, være bra! Det beste er å reise innom der, og spørre om en prøve time.

Crossfit er en veldig fin treningsform spør du meg, med god variasjon. Så det å gå ned i vekt skal ikke være noe problem :) Man trenger heller ikke å være i god form, det passer for alle uansett nivå. Sleng deg på og prøv en økt.

Ps. Alle økter blir lagt opp etter det nivået (formen) du er i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...