Exposure Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Selger min pent og lite brukte pulsklokke, da jeg ikke ser for meg at jeg kommer til å løpe særlig mye i tiden fremover. Den har noen få små bruksmerker, men er ellers fin og fungerer utmerket. Klokken har en rekke artige funksjoner: Integrert GPS (SiRFIV v2.2)Lag veipunkter og følg ruter med enkel navigasjon (Kan importere .gpx filer til klokken)GPS høydemålerVertikal hastighetSammenlign tidligere turer km for kmSoloppgang/Solnedgang (Suunto applikasjon i Movescount)Flo/Fjære info (Suunto applikasjon i Movescount)GjennomsnittspulsMakspulsSanntid pulsPulssonerRestitusjonstidAutolapsIntervalltidtakerNedtellingMulighet for Watt måling på sykkel ved bruk av Bike POD støttenOver 100 gratis Suunto applikasjoner for nedlastingPositiv / Negativ skjermlading (Lyst og mørkt display)Justerbar belysningTastelåsBatteriindikatorStrømsparingsmodusMetrisk og britiske enheterDataoverføring og lading med USB kabel (medfølger)Vanntett 50m / 5 barBatterikapasitet:25 timer (med 60 sekunders GPS intervall)8 timer (med 1 sekunders GPS intervall)15 dager standby Klokken leveres i orginalemballasjen med lader/USB-kabel, manual, HR-belte og orginal kjøpskvittering.Kan beskues/hentes i Oslo-område eller sendes i oppkrav. Ta kontakt på PM Pris: 1900,- FatUnicorn 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/31036-suunto-ambit-2s-selges/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.