Tiwas Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Hepp, Jeg har tenkt å bestille firmabilletter til kino (http://www.oslokino.no/firmabilletten/) og tenkte å tilby flere å henge seg på dersom de ønsker. Det blir en grei rabatt til vanlig film, men dersom man ser 3D-film blir prisen ca halvparten av det man ellers betaler. Den er gyldig på alle kinoer under Oslo Kino og Norsk Kino, altså følgende kinoer: * Oslo Kino: Colosseum, Gimle kino, Klingenberg kino, Ringen kino, Saga kino, Symra kino, Kino Victoria * Norsk Kino: Asker, Askim, Halden, Horten, Hønefoss, Kilden Tønsberg, Kristiansund, Verdal, Ålesund Selv ser jeg kino i Asker og vet at det går helt fint å bruke billetten på 3D-filmer, og de kan koste opptil 160,-. Vanlig billett til 2D ligger visstnok på 110-140,- Man får visst også rabatt på popcorn-meny, men her har jeg lest litt forskjellig så tør ikke love noe der... Prisen jeg må betale per billett er: 50-100stk: 85,- 100-500stk: 80,- Over 500stk: 75,- I tillegg må jeg betale en 50-lapp for utsendelse. Jeg har snakket med regnskapsføreren min og kan selge dem videre for 5,- ekstra per billett (ca det det koster meg for bokføring) og 25,- for porto. Da må det i såfall forhåndsbetales. I utgangspunktet regner jeg ikke med at bestillingen blir på over 100 billetter, så det blir med andre ord 90,- per billett som utgangspunkt + 25 for å sende ut. På de dyreste filmene sparer man fort 70,- per forestilling, og om de som kjøper fra meg velger å selge videre bryr ikke jeg meg noe om. Man kan også eventuelt bestille flere sammen. Om noen er interesserte kan de ta kontakt med meg på PM. Jeg har bestilling på 40 stk allerede og kommer til å kjøpe om en ukes tid, vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30162-liker-du-%C3%A5-g%C3%A5-p%C3%A5-kino-lyst-p%C3%A5-rabatt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.