Pathiic Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Selger min Gopro 3 Black edition da jeg fant ut jeg ikke har bruk for den i nærmeste framtid før jeg er frisk i kneet:) Det som følger med: HERO3: Black Edition Camera 197 '/ 60m vanntett hus * Wi-Fi Remote + nøkkelring Remote ladekabel Oppladbart Li-ion batteri QR Buckle J-Hook Buckle 3-veis Pivot 1 Curved Adhesive Mount 1 Flat Adhesive Mount Assortert Mounts og maskinvare USB-ladekabel Den er ikke brukt mer enn i 20 minutter totalt så de framstår som ny. Har en Samsung 32gb class 10 minnekort(beste som er for Kamera) som følger med Samt Sugekopp og Hjelmfeste. - Disse er ikke laget av GoPro merket men AEE. De passer til Gopro. Ekstratingene koster 700,- så selger kameraet relativt billig. Ser etter 2700,- for alt. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28361-selger-gopro-3-black-edition/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.