Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har trent nå i litt over et halvt år og har merket fremgang av det, men vekten min har stagnert litt. Jeg er klar over at det går veldig fort i starten og jeg vet at jeg må spise mer (noe jeg har begynt med). Men så lurte jeg på om jeg kunne bruke kosttilskudd som proteinpulver og kreatin til dette. Jeg vil gjerne opp i vekt, og samtidig ha litt definerte muskler. Vil jeg oppnå det med riktig kosthold, proteinpulver og kreatin eller er det andre kosttilskudd som er bedre egnet til dette?

Fortsetter under...

Hvis du vil opp i vekt og bygge muskler, burde du ligge på overskudd av energi, noe som gjør at du vil miste litt definisjon. Etter oppbygningen kan du legge deg på et underskudd for å definere igjen. Bulking og ripping(eller hva enn det kalles).

Er i byggefasen selv, og har god erfaring med gaineren "Mutant mass".

En kreatin monohydratblanding er også å anbefale:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...