whph Skrevet 29. august 2013 Skrevet 29. august 2013 Jeg selger mine Nike Flex trainer 2's som jeg kjøpte nå i sommer. De viste seg dessverre å være litt feil størrelse De er helt som nye (kun brukt til å gå med innendørs en gang), og er størrelse 38,5 (passer også en 39). Kjøpt ny for 699,- og selges for 400,- Selger også en turkis Reebok sports-BH i størrelse XS. Selges enkelt og greit fordi jeg har innsett at jeg er litt for glad i å shoppe sportsklær og har ALT for mange sports-BH'er, så jeg må rett og slett frigjøre litt skapplass Nypris 299,- og selges for 120,-. Aldri brukt. Har også en Nike slim-fit T-skjorte i størrelse S. Den ser litt krøllete ut på bildet, men det er bare fordi den har ligget i skapet Nypris 299,- og selges for den nette sum av 100,- kroner. Også helt ubrukt. Ta kontakt om du er interessert, eller om det er noe du lurer på! :happy: Siter
Pinky! Skrevet 29. august 2013 Skrevet 29. august 2013 Ååå jeg skulle ønske jeg hadde større føtter.. whph 1 Siter
whph Skrevet 29. august 2013 Forfatter Skrevet 29. august 2013 Ååå jeg skulle ønske jeg hadde større føtter.. Hihi Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.