Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Selger disse skoene grunnet at de ikke var som jeg tenkte meg. Trodde de hadde et mer barfot-preg over seg.

Skoene kjøpte jeg for en måned siden, men har aldri vært brukt.

Fargen er sølv og rød/oransje.

Har 4.7 av 5 stjerner på Eastbay.com av kundene som har kjøpt de.

Selges for 650,- + evt. frakt.

info fra Eastbay.com hvor de ble kjøpt;

Inspired by the most dynamic motion system ever created, the Under Armour Spine RPM does what other running shoes can’t. It gives you a responsive, lightweight, flexible cushioning system that also supports every move you make. So you can run farther, train harder and become more powerful. Lightweight seamless construction provides structural support at mid and forefoot and comfort. Ultra lightweight heel counter locks down the heel. Full-length Micro G™ internal midsole offers an ultra-responsive, lightweight ride. Spine chassis delivers the ultimate in lightweight structure. Full-length, molded 4D foam sockliner and collar lining are built to mold/conform to your foot. Carbon rubber covers the heel impact zone. Solid rubber outsole gives full ground contact and traction without adding weight. Wt. 9.7 oz.

• Arch Type: High Arch
  • Foot Mechanics: Neutral
  • Running Surface: Road/Indoor
  • Miles Run per Week: 0-5 mi, 11-15 mi, 16-20 mi, 21-30 mi, 6-10 mi, Over 30 mi
  • Cushioning: Micro G®
  • Technology: 4D Foam® sockliner
  • Weight: 9.7 oz

post-116-14440939494747_thumb.jpg

Fortsetter under...

• 5 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...