Superhelt Skrevet 24. april 2013 Skrevet 24. april 2013 Fikk endel PM´s etter mitt innlegg i den andre tråden. jeg har vært borte noen dager, uten nett. så.. kunne tenkt meg å kvitte meg med dem, helst uten å måtte sende i posten. men er ikke noe problem, bare at det kan ta 1 dag ekstra grunnet mye jobb. Here goes: Uåpnet: Grape bubblegum (lilla?) i plasten -betalte 450 for den, så det vil jeg gjerne ha. Går ut. 04/15 Åpnet: Lemon-Lime. tror det er ca halve igjen, det er nok mer. men jeg husker ikke hvor mye det var i den. helt sikker på at jeg har kun tatt 15 scoops. -ca 200 går ut. 04/15 hvis noen er intressert, så skriv her. eller PM. (kan ta bilder også..) vil helst bli kvitt begge til samme person, stress å forholde seg til flere. har massivt med jobb om dagen. Siter
ahmet ayhan Skrevet 21. mai 2013 Skrevet 21. mai 2013 hvor mye skl du ha for den hele og den halve boksen ? Siter
ahmet ayhan Skrevet 21. mai 2013 Skrevet 21. mai 2013 håper det er den gamle boksen og ikke den nye ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.