Chrla92 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Sunt og godt, og ikke minst enkelt! Dessuten holder de veldig godt Oppskriften er hentet fra nettet, men jeg husker ikke hvor.. (Tror det er melk.no) Alle ingrediensene får man tak i hos vanlig daglivarebutikk. Ingredienser 2 dl sammalt rug, fin2 dl lettkokte havregryn2 dl havrekli2 dl hvetekli (kruskakli)2 dl sesamfrø2 dl linfrø2 dl solsikkekjerner1 ts salt7 dl vann Fremgangsmåte (1 porsjon = 32stk) Rør sammen alle ingrediensene og fordel røren på to stekebrett dekket med bakepapir. Rut opp knekkebrødene før steking. Stek knekkebrødene i varmluftsovn ved 180 grader i 40 minutter. Sett deretter døren litt på gløtt og sett ned temperaturen til 150 grader. Stek videre i 20 minutter til knekkebrødene er tørre. Håper det smaker, jeg elsker dem!:happy: Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19115-hjemmelagde-knekkebr%C3%B8d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariAurora Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Sunt og godt, og ikke minst enkelt! Dessuten holder de veldig godt [ATTACH=full]96019[/ATTACH] Oppskriften er hentet fra nettet, men jeg husker ikke hvor.. (Tror det er melk.no) Alle ingrediensene får man tak i hos vanlig daglivarebutikk. Ingredienser 2 dl sammalt rug, fin2 dl lettkokte havregryn2 dl havrekli2 dl hvetekli (kruskakli)2 dl sesamfrø2 dl linfrø2 dl solsikkekjerner1 ts salt7 dl vann Fremgangsmåte (1 porsjon = 32stk) Rør sammen alle ingrediensene og fordel røren på to stekebrett dekket med bakepapir. Rut opp knekkebrødene før steking. Stek knekkebrødene i varmluftsovn ved 180 grader i 40 minutter. Sett deretter døren litt på gløtt og sett ned temperaturen til 150 grader. Stek videre i 20 minutter til knekkebrødene er tørre. Håper det smaker, jeg elsker dem!:happy: Takk for tips Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19115-hjemmelagde-knekkebr%C3%B8d/#findComment-721674 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.