Mads Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg kom på tanken om at Fitnessbloggen har nok materiale til å lage en iBook. Dvs få alle artikler og øvelsesguider inn i en bok som kan lastes ned. For de som ikke vet hva en iBook er, så er det bøker man kan kjøpe/laste ned fra iBook Store, ned til iPader og iPhones. Mange lærebøker er allerede der ute, og jeg har lastet ned flere av dem. Min idé da, er om at man kan starte med å lage én bok. En nybegynner-bok, der de spørsmål nybegynnere har er blitt besvart i artikkel-form på Fitnessbloggen. Det går an å få videoklipp inn i boka, og også bilder og forklaringer til øvelser. Med dette tenker jeg at de som ikke har nettilgang, men som har lastet ned boka, får svart på mange av spørsmålene de har. Boka kan bli delt opp i flere deler, der f.eks. 1. del er om hva første steg i et bedre liv er. Nemlig å i det hele tatt begynne å trene. Der kan man skrive om fordeler og ulemper med trening, etc. Alt dette er skrevet om på Fitnessbloggen, og da lett å få gjort om til en bok. Hva synes dere om dette? Boka blir såklart i klassisk FB-design. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16989-lage-en-ibook-av-artiklene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.