Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg både trener, og spiser helt riktig. Trener 4-5 ganger i uken, både syrke og kondisjon.Da er jeg i topp humør, og føler meg alltid bra etterpå. Men noen ganger f.eks mens jeg er på skolen eller jobb, så kan jeg bli veeeldig trøtt! Også hvis jeg har treningsfri i helgene feks. Har dere noe tips til hva jeg evt kan ta av tilskudd elr lignedende for å få energien litt mer på plass? Hmm

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666
Hei. Jeg både trener, og spiser helt riktig. Trener 4-5 ganger i uken, både syrke og kondisjon.Da er jeg i topp humør, og føler meg alltid bra etterpå. Men noen ganger f.eks mens jeg er på skolen eller jobb, så kan jeg bli veeeldig trøtt! Også hvis jeg har treningsfri i helgene feks. Har dere noe tips til hva jeg evt kan ta av tilskudd elr lignedende for å få energien litt mer på plass? Hmm

Hva er "spiser helt riktig" for deg?

Hvor mange kcal ligger du på?Protein/fett/karbs? Høyde,vekt,alder? Jobb/type skole? Hvordan trener du kondisjon eller bare styrketrening?

Altså spiser f.eks kesam eller havregryn til frokost.. lunsj- kyllingsalat.. middag.. kylling eller fisk (med grønnsaker evt ris) kvelds cc med frukt eller kesam.. etter trening proteinshake og riskake.. Hvor mange kcal j får i meg har jeg ikke helt tellt, men vil da ikke tro jeg får for lite ialefall.. spiser jo når jeg er sulten..

jeg er ca 1.59 cm og veier 52 kg.. varmer opp m kondisjon 10 min ca, så styrke 1 t.. med tunge vekter, forksjellig øvelser.. og litt kondisjon på slutten igjen, ca 20min.. enten rask gåing, eller på elipsemaskin, eller sykkel eller tredemølle jogge.. varierer litt...

Gjest Ukjent666
Altså spiser f.eks kesam eller havregryn til frokost.. lunsj- kyllingsalat.. middag.. kylling eller fisk (med grønnsaker evt ris) kvelds cc med frukt eller kesam.. etter trening proteinshake og riskake.. Hvor mange kcal j får i meg har jeg ikke helt tellt, men vil da ikke tro jeg får for lite ialefall.. spiser jo når jeg er sulten..

jeg er ca 1.59 cm og veier 52 kg.. varmer opp m kondisjon 10 min ca, så styrke 1 t.. med tunge vekter, forksjellig øvelser.. og litt kondisjon på slutten igjen, ca 20min.. enten rask gåing, eller på elipsemaskin, eller sykkel eller tredemølle jogge.. varierer litt...

Først av alt: Du bør få kontroll på ca inntaket ditt før noe som helst annet "tilskudd" egentlig:)

Gratis online dagbok for diett, slanking og kosthold + facebook.com/fitnessbloggen(eller noe sånt)!;) Og sjekk kcal kalkulator;) Er du i underskudd, så har du for lite energi.. Gjør dette i ca 1 uke! Og spis som du sier selv "sunt" og fokuser mye på proteiner f.eks(byggesteiner)!

Så hvis det ikke er forbedringer osv! Så heller spør igjen? Just an idea!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...