Gå til innhold

Gode matvarer(kokosmel,fiberfin osv osv)!

Anbefalte innlegg

Gjest Ukjent666

Tenkte å gå til handling av litt forskjellig: Men hva bør jeg kjøpe? Vil hovedsaklig brukes i baking(muffins,pizzadeig,kaker) osvosv...

Tenker da: stevia(hvilken?), mandelmel?sukrin?kokosmel?hi maize? bakepro? Hvilket protinpulver egne seg for smak(f.eks sjokolade)? Hva annet er smart å kjøpe?

Hva får man i vanlige butikker vs kosttilskudd?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12040-gode-matvarerkokosmelfiberfin-osv-osv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte å gå til handling av litt forskjellig: Men hva bør jeg kjøpe? Vil hovedsaklig brukes i baking(muffins,pizzadeig,kaker) osvosv...

Tenker da: stevia(hvilken?), mandelmel?sukrin?kokosmel?hi maize? bakepro? Hvilket protinpulver egne seg for smak(f.eks sjokolade)? Hva annet er smart å kjøpe?

Hva får man i vanlige butikker vs kosttilskudd?

Alle de utmerkede tjener du ekstremt mye på å kjøpe fra Iherb. Det koster vilt mye på helsekosten/dagligvaren, og nærmest ingenting på Iherb i forhold. Forskjellen er at du ikke finner fettredusert mandel- og kokosmel der, så kalorinnholdet er noen få hundre kalorier høyere, om det har noe å si.

Fiberhusk er veldig ålreit, som Oddis nevner. Jeg bruker også alle du har nevnt ovenfor, da det er stort sett best med en blanding av de forskjellige varene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...