Krissi94 Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Fotballfrue legger jo ut en del oppskrifter som passer til lavkarbo-livsstilen hennes, og selv om jeg ikke følger lavkarbo selv, bruker jeg av og til noen av oppskriftene hennes. Dette både fordi de ofte er generelt sunne og fordi inneholder lite karbohydrater (noe jeg tåler ganske dårlig). For en stund siden la hun ut en thai-oppskrift som jeg vil dele med de av dere som ikke har testet den ut. Lag thaimat og vinn tur til Thailand « Fotballfrue Den smaker veldig, veldig godt, men selv bruker jeg litt mindre karripasta og løk, samt at jeg bytter ut rømmen med mager kesam. Om retten serveres med f.eks. physalis og litt salat, kommer en liten porsjon på ca 300 kalorier! Kaloriene avhenger så klart av hvor store porsjoner du spiser, men jeg beregnet at oppskriften holdt til 4 porsjoner. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10133-super-thai-oppskrift/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.