Gå til innhold

Noen som vil kjøpe en pent brukt bilring?


Any0

Anbefalte innlegg

Jeg kan starte med at jeg er 163 cm, 58 kg, 23 år og kvinne. Jeg har hatt to tette svangerskap, og sliter med en liten bilring rundt magen som jeg helst vil bli kvitt slik at jeg kan gå med trange gensere uten å føle at magen stikker frem. 

Jeg vet at jeg på ingen måte er tjukk eller overvektig, og jeg er heller ikke interessert i å gå ned i vekt, men i fettprosent. 

Jeg har startet litt lett med styrketrening to til tre ganger i uka, som jeg avslutter med en 10 minutters kardio, og prøver å holde meg til mager og proteinrik mat. 

Er det noen som har en mirakelkur, og ett mirakeltreningsprogram slik at jeg kanskje ser resultater litt raskt? Jeg er av typen som kan bli litt lei om jeg ikke ser noe forandring, dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...