Gå til innhold

Faith in humanity tråden


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Blir bare mer kynisk og analyserende av slike "faith in humanity"-poster, jeg. Grunning over hvorfor de egentlig gjør som de gjør. Bedre selvfølelse, respekt fra forbipasserende, you name it.

Buzzkill (n)

Hva med å klare å glede seg over at du gjorde noe hyggelig for andre?

Denne tråden inspirerer meg til å gjøre små ekstra ting der det høver seg.

Her om dagen dro jeg noe ned fra en hylle på butikken, den gamle mannen nådde ikke opp å leita etter en ansatt.

Hadde ikke tenkt over det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare mer kynisk og analyserende av slike "faith in humanity"-poster, jeg. Grunning over hvorfor de egentlig gjør som de gjør. Bedre selvfølelse, respekt fra forbipasserende, you name it.

Buzzkill (n)

Bortsett fra atte: nei, det er kanskje en av de minst miljøvennlige og bærekraftige byen i hele verden.

Mundus vult decipi, ergo decipiatur - Wikipedia, the free encyclopedia

You must be fun at parties.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bortsett fra atte: nei, det er kanskje en av de minst miljøvennlige og bærekraftige byen i hele verden.

Mundus vult decipi, ergo decipiatur - Wikipedia, the free encyclopedia

Så la meg bli ført bak lyset. Det gir meg håp, inspirasjon og motivasjon av å lese det, av å tro på det.

Dette er en feelgod tråd, du er velkommen til å lage tråder om hva som blir postet her for videre diskusjon.

Har du ikke noe feelgod eller faith in humanity poster så er svaret greit.

Ikke meningen å være en totalt bitch. Men tråden er nydelig som den er, og bedre skal den bli.

---------------------

It Ain't Over: The Business 9 Women Kept A Secret For Three Decades

Ikke en historie for de svakhjertede. Nesten for godt til å være sant, men jeg digger den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...