Gå til innhold

Hva spiser du akkurat nå??


katari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den som sa at diettmat er kjedelig, gjør det galt!

Ta en haug med grønnsaker - som f.eks brokkoli, tomater, sopp, løk, hvitløk, paprika og bambusskudd, kast det i en ildfastform og ha over en spiseskje pesto. Kast over en pakke strimla biffkjøtt og krydre. I ovnen i 20 minutt. Verdens største middag, som smaker godt og har lite kcal og karbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en boks med cc, blandet med en halv boks kesam, stevia english toffe, vanilla cream, waldenfarms sjokolade dip og litt sukrin og salt, med peanøttsaus av pb2 over, jummii :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noen123

akkurat trykt nedpå en kurv jordbær, en kurv blåbær, et eple, en mager vaniljekesam og 3 biter twist, lørdagsgodt/kveldsmat :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epler (oppskjært smaker bedre av en eller annen rar grunn) og aprikoser som jeg kjøpte på ett marked i byen før i dag. Lørdagskos det!! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epler (oppskjært smaker bedre av en eller annen rar grunn) og aprikoser som jeg kjøpte på ett marked i byen før i dag. Lørdagskos det!! :p

enig..epler er mye bedre oppkjert!!! å hvis du tar søtning (jeg bruker splenda) og kanel på det det driitgodt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig..epler er mye bedre oppkjert!!! å hvis du tar søtning (jeg bruker splenda) og kanel på det det driitgodt :p

Haha, ja, rart det der :p Er ikke fan av splenda, men eple og kanel er en ufattelig god kombinasjon, naam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med kveldsmaten nå:

Stor salat av råe grønnsaker: isbergsalat, slangeagurk, løk, stangselleri, løk, tomat, med to kokte egg, 1 ss tahini, 1 ts linfrøolje og 43 g så lett ost i biter. Alt blandet sammen. Vann og te med natreen og soyamelk til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, rart det der :p Er ikke fan av splenda, men eple og kanel er en ufattelig god kombinasjon, naam!!

hehe, jeg elsker splenda, syns nesten det er bedre enn vanlig sukker egentlig, og spiser det på ALT :p sukrin derimot...ææsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg elsker splenda, syns nesten det er bedre enn vanlig sukker egentlig, og spiser det på ALT :p sukrin derimot...ææsj

:o

liker egentlig ikke splenda bare fordi det er kunstig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...