Gå til innhold

Hva spiser du akkurat nå??


katari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

[ATTACH]38347[/ATTACH]...Planen var å spise dedication sine bønne-muffins..røren var dritgod, men som muffins smakte de drit..sååe cc med søtning og minigullerøtter :p

 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knasker noen peanøtter og drikker en halvliter smoothie av jordbær, rips, banan, aprikos og havregryn. Trenger litt vitaminer for å få bedre samvittighet etter litt for mange øl i går..

hehe..vitaminer for å få bedre samvittighet for øl :p liker positiviteten :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[ATTACH]38523[/ATTACH] [ATTACH]38525[/ATTACH] [ATTACH]38526[/ATTACH] [ATTACH=full]38524[/ATTACH]

FLUFF av 400g bringebær, 1 scoop sjokoladeprotein og melk <3

spisste jeg og nettopp :p naam :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å HERREGUD!!! +1 altså..

De var jo så VILT gode. De, også de kjekskulene med sjokolade inni på sånne små blå poser. <3

jaaa de hadde jeg glem, naam :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, Cartoonies :D :D det var digge! Men ingenting slo dinosauruskjeks....tenk å kunne spise en hel pakke uten noen bekymringer...oh, those were the days! :D

eeenig..av og til savner jeg å være liten å feit å tenke litt sånn "har jo allerede spist fem boller, en til spiller jo ingen rolle" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...