Gå til innhold

HåK - Oss med Helårs-Kropp


Tor

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 1 år senere...
Mathias, hvordan i alle dager spiser og trener du for å opprettholde den kroppen og fettprosenten der som HåK?

Meget imponerende!

Skal ikke svare på hans vegne, men det står veldig respekt i personer som klarer HåK i det store å det hele.. Gitt at det er håken hans, ser ikke mange som har slik helårskropp så det ligger langt ut mot den ekstremesiden, uten at det skal ta bort noe av kredibiliteten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ikke svare på hans vegne, men det står veldig respekt i personer som klarer HåK i det store å det hele.. Gitt at det er håken hans, ser ikke mange som har slik helårskropp så det ligger langt ut mot den ekstremesiden, uten at det skal ta bort noe av kredibiliteten :D

Den blemma gikk jeg på for ett år siden. Totalt rippa "håk":rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Skal ikke svare på hans vegne, men det står veldig respekt i personer som klarer HåK i det store å det hele.. Gitt at det er håken hans, ser ikke mange som har slik helårskropp så det ligger langt ut mot den ekstremesiden, uten at det skal ta bort noe av kredibiliteten :D

Tenker du da primært en meget lav fettprosent?

Jeg har stort sett alltid hatt en stabil vekt. Eneste grunnen til at jeg ble 'tjukk' i utgangspunktet var fordi jeg rotet meg bort i old school 'bulking' og spiste alt jeg kom over 7 dager i uken. Kunne trykke i meg mat til jeg ble dårlig. Selvsagt langt mer enn jeg trengte for å øke i muskelmasse, så jeg ble feit.

Etter at jeg i år kom meg ned til en rimelig lav fettprosent for første gang på lenge har jeg holdt meg rimelig stabil der uten særlig innsats (og null kardio) så langt. Så langt har jeg spist GODT på treningsdager og litt mindre/ned mot PSMF på fridager. Litt usikker på hvordan jeg skal legge opp ting fremover. Får bla litt i denne tråden og se om jeg finner noen tips. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...