Gå til innhold

HåK - Oss med Helårs-Kropp


Tor

Anbefalte innlegg

Er ganske fornøyd med meg selv slik jeg er :p Trener, og spiser for det meste sunt. Skal man sammenligne seg med alle andre, blir man jo aldri fornøyd :p kunne alltids gått noen prosenter ned i fett, men det er jo altfor gøy å prøve å bli sterkere :D

(BTW: kan ikke huske sist jeg veide meg,eier ikke kjøkkenvekt en gang..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har slått meg at det er veldig mange med lav fettprosent eller jevlig godt trent kropp som har HåK'er. Vel, hvor er de som er normal? De som er representativ for befolkningen? De som ikke har mål om lav fettprosent eller muskulær kropp, men de som trives som de er! Hvor er dere?!

[ATTACH=full]84535[/ATTACH]

Nå ,det er en god del som syns det til høyre er det bildet med den peneste damen. Jeg derimot, jeg foretrekker henne til venstre. Og jeg VET jeg har mange i ryggen. Så hvor er alle sammen?

Hun til venstre ANY DAY!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har slått meg at det er veldig mange med lav fettprosent eller jevlig godt trent kropp som har HåK'er. Vel, hvor er de som er normal? De som er representativ for befolkningen? De som ikke har mål om lav fettprosent eller muskulær kropp, men de som trives som de er! Hvor er dere?!

[ATTACH=full]84535[/ATTACH]

Nå ,det er en god del som syns det til høyre er det bildet med den peneste damen. Jeg derimot, jeg foretrekker henne til venstre. Og jeg VET jeg har mange i ryggen. Så hvor er alle sammen?

Skulle til å nevne det samme. Kom nå nettopp over bildekollajen på Fotballfruens blogg, en hyllest til Norske kvinnekropper. Jeg synes det er et bra tiltak - vise at ikke alle ser perfekte ut, noen er litt breiere her enn der, andre skulle ønske de hadde mer pupper og lår, men at vi alle er unike og vakre akkurat slik vi er. Samtidig synes jeg det ble det litt feil da de fleste (jeg vil si alle) som turte å dele bikinibildene i kollasjen nettopp var av de stramme, vellformede og slanke kroppene som mange streber etter. Hvor blir det av de med armer, celulitter og/eller gnistrende lår?

Gleder meg forresten til artikkelen din kommer ut :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvor er alle sammen?

Jeg vet ikke hvor alle er, men det ligger bilder av en av dem i loggboka mi (siste formupdate). 10 kg ekstra siden Norway Open, og jeg har det bedre enn noen gang :) Løfter tungt, spiser masse og føler meg faktisk smaaashing :D

Legger ved bildet her også:

[ATTACH]84549[/ATTACH]

post-1515-14440918228917_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har slått meg at det er veldig mange med lav fettprosent eller jevlig godt trent kropp som har HåK'er. Vel, hvor er de som er normal? De som er representativ for befolkningen? De som ikke har mål om lav fettprosent eller muskulær kropp, men de som trives som de er! Hvor er dere?!

[ATTACH=full]84535[/ATTACH]

Nå ,det er en god del som syns det til høyre er det bildet med den peneste damen. Jeg derimot, jeg foretrekker henne til venstre. Og jeg VET jeg har mange i ryggen. Så hvor er alle sammen?

Tja, ligger vel litt i at de fleste som legger ut bilder er veldig shredded/ripped/whatevah og de får ekstremt mye skryt. Terskelen for for å legge ut bilder av seg selv for de som ikke lav fettprosent blir da mye høyere (?) Just a thought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det sies at selv om jeg er HÅK selv, så må jeg si meg enig i at hun til venstre var flottest likevel... Det var vell ikke så mye man kunne kalle muskler på hun til høyre? C:\Users\Fredrik\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.png

Hun til venstre ANY DAY!!

Skulle til å nevne det samme. Kom nå nettopp over bildekollajen på Fotballfruens blogg. En hyllest til Norske kvinnekropper. Jeg synes det er et bra tiltak - vise at ikke alle ser perfekte ut, noen er litt breiere her enn der, andre skulle ønske de hadde mer pupper og lår, men at vi alle er unike og vakre akkurat slik vi er. Samtidig synes jeg det ble det litt feil da de fleste (jeg vil si alle) som hadde turt å dele bikinibildene i kollasjen nettopp var av de stramme, vellformerte og slanke kroppene mange streber etter. Hvor blir det av de med armer, celulitter og/eller gnistrende lår?

Gleder meg forresten til artikkelen din kommer ut C:\Users\Fredrik\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.pngC:\Users\Fredrik\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.png

Og jeg tror mye av problemet/utfordringen for mange ligger her. Altfor mange streber bevisst eller ubevisst etter et såkalt perfekt ytre som ofte er skapt av media. En ond sirkel som forsterkes hvert år, hver sommer, med nyttårsforsetter og perfeksjonerte blogginnlegg som i utgangspunktet ikke er mer enn akkurat det, et blogginnlegg. Man blir blind på egne forutsetninger og jakter konstant i et desperat forsøk på å forme noe som aldri i ens egne øyne vil bli perfekt.

En perfeksjonisme som kolliderer med en polarisert illusjon om det bedre. Hvorfor er det ene bedre enn det andre?

Er ikke alle på sett og vis perfekte på hver sin unike måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som ikke er pent Tor, er å legge ut bilde av ei sånn dame uten å skrive hva hun heter så jeg kan søke opp flere bilder!! WOW, hun var fin liksom!! (Gi meg navn eller link please!!!) :eek::love: Jeg satser på å komme tilbake til noe sånt om ca 1 år fra nå, for tiden bare øker jeg i omkrets, så min helårskropp har tatt en liten pause gitt.. :p

Jeg er forøvrig helt enig med deg, og savner flere med litt polstring. Nå er nok det litt ego av meg, siden jeg synes det er så mye finere enn rippede kropper, og slenger dermed inn en takk til Asta og Acino. Nydelig!! :love:

(Snakker om hun til venstre altså!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg er litt usikker på hvem det er, men hun er en modell ;) Ikke værst å ha som mål å se slik ut, det beundrer jeg veldig mye :)

En dag, så skal slike bilder være normale bilder håper jeg, at folk ikke ser på det som ekstra polstring, men som en flott kropp :) Mange her inne som jeg tror hadde fått mye skryt om de hadde lagt ut sine mer formfulle figurer.

ja til former!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er former og fett det samme? Jeg har ekstra fett på kroppen (som jeg er vel fornøyd med og litt glad i), men har laaangt ifra de fine formene til hun på forrige side. Styrke har formet kroppen, ja, men jeg kommer aldri til å få så brede hofter og store bryst(med mindre jeg hadde hatt lyst på operasjon) som hun på bildet. Så på en måte så blir det litt sånn at idealet er noe uoppnåelig, igjen.

Alt i alt synes jeg nesten man bare burde drite i hvordan man ser ut, eventuelt "bli den beste versjonen av deg selv". Å ikke strebe etter noen andres kropp, enten den har former, fett, muskler eller whatever. Bare å kunne være fornøyd med seg selv. ÅH jeg er så lei av alt fokuset på å være perfekt. Er vi ikke perfekt som vi er? :D Klisjé, men noe å tenke over PUNKTUM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har slått meg at det er veldig mange med lav fettprosent eller jevlig godt trent kropp som har HåK'er. Vel, hvor er de som er normal? De som er representativ for befolkningen? De som ikke har mål om lav fettprosent eller muskulær kropp, men de som trives som de er! Hvor er dere?!

[ATTACH=full]84535[/ATTACH]

Nå ,det er en god del som syns det til høyre er det bildet med den peneste damen. Jeg derimot, jeg foretrekker henne til venstre. Og jeg VET jeg har mange i ryggen. Så hvor er alle sammen?

Heller absolutt mot venstre. Men lurer godt på hvordan damene hadde reagert om det var hannkjønn som var avbildet? Normal vs shredded?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller absolutt mot venstre. Men lurer godt på hvordan damene hadde reagert om det var hannkjønn som var avbildet? Normal vs shredded?

Du mener normal vs. spikertynn? De hadde nok ikke reagert stort i det heletatt, hadde blitt en smakssak. Om en tredje, veltrent og slank (om ikke shredded) kar hadde kommet inn i bildet.. all else being equal.. jah. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...