Gå til innhold

HåK - Oss med Helårs-Kropp


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trodde kanskje Helårskropp-tråden var for de av oss som er fornøyd med kroppen sin? At poenget er å dele kropper som man gjerne jobber med, men der det estetiske målet er nådd og holdes likt året rundt. Selv om kroppen vil forandre seg litt når man f.eks blir sterkere/raskere, så er ikke fokuset på å miske fettprosent/øke muskelmasse.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange bra HåK'er! Men jeg lurer fælt på en ting, hvor er alle de som har HåK som IKKE er supertrent, som ikke har pack, som ikke har dem thighs!

jeg savner everyday person HåK, jeg vet de fins der ute! Give it :D

Der har du meg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det vært en idé å skrive om det flekses eller ikke under bildene?

Godt poeng!

Jeg mistenker de fleste bilder får å inneha en abs fleks ;) Men helårskropper er som helårkropper gjør.

Man driter i om man går opp til jul, for man vet at alt forsvinner uansett etter nyttår, er jo HåK så! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde kanskje Helårskropp-tråden var for de av oss som er fornøyd med kroppen sin? At poenget er å dele kropper som man gjerne jobber med, men der det estetiske målet er nådd og holdes likt året rundt. Selv om kroppen vil forandre seg litt når man f.eks blir sterkere/raskere, så er ikke fokuset på å miske fettprosent/øke muskelmasse.. ;)

helt sant.. forstår at posten min kanskje kan ha "kommet ut litt feil".. noen ganger så skriver/sier man ting før man tenker seg om.. da snakker jeg vertfall for meg selv da...hehe.. :) men enig med du:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sixpack er bevis på at du bryr deg om andre ting enn å løfte så tungt som mulig i alle basisøvelsee!

Sier ikke det er et must i det hele tatt men "it shows you care" ;)

Varierer vel ifra person til person hva som er målet :)

og jeg var jo selvfølgelig ikke 100% seriøs med kommentaren min, men mener fortsatt at i dagens samfunn så er det altfor mye styr rundt dette med den "perfekte" kropp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sixpack er bevis på at du bryr deg om andre ting enn å løfte så tungt som mulig i alle basisøvelsee!

Sier ikke det er et must i det hele tatt men "it shows you care" ;)

Ironisk nok vil ofte en person bryr seg om å løfte så tungt som mulig i baseøvelsene ofte være den personen med den hissigste sixpacken. Bare spør André Midtby. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...