Gå til innhold

Terreng-joggesko for overpronasjon


Madeleine

Anbefalte innlegg

Takk :) Har hørt fra noen som har Salomon-sko at de har fått en del gnagsår, men det kan være en annen modell. Man går vel skoa inn etter hvert uansett, etter litt tilvenning. Jeg får ta meg en tur innom en sport i helga og se om det kan være noe som passer!:)

Angående gnagsår, vil jeg påpeke at det ikke bare er skoen det kommer an på, men også valget av sokker! Jeg har løpt mye detsiste året og til tider på lange turer og på våte turer slitt med gnagsår. Men så for en måneds tid siden tenkte jeg at jeg skulle sjekke ut disse "antiblister" løpesokkene til Nike (Nike dri-fit tror jeg de heter) Og WOW what a difference! Jeg løp lettere, beina og føttene føltes bedre hele veien på alle typer underlag og all slags "føre", det var som å få nye føtter å løpe på!

Jeg har tær som er "veldig glad i hverandre", med det mener jeg at de står tett og har lett for å gnage mot hverandre. Jeg har alltid hvert vant til å få en del gnagsår og tenkt at sånn er det bare, men ikke nå lenger!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...