Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

var i Geilo i helgen, og BEGGE unga kjørte slalom uten sæla i barnebakken, hu eldste på 7 år er skeptisk av natur, men han minste på 4 snart 5 skulle jo ikke være noe dårligere enn store søster, så etter en fadese tur i bakken på fredag (for han minste) så tok han en tur med mor og sele, for så å bare ta heis med en voksen for å å kjøre ned selv :)

Geilo var en fin plass, men Tor ødela en hel del for oss, da de store heisene stenge pga vind når unga var lei og de voksne kunne få kjøre litt aleine :p

Fortsetter under...

Den 26. januar 2016 at 8.42, Dag skrev:

God timing, for nå er de endelig på lager igjen etter at Sennheiser har hatt leveringsproblemer i månedsvis grunnet noe kluss med blåtann-modulen. Så da må det jo nesten bare være sjebnen. Ville absolutt tatt det som et tegn. Skrevet i stjernene osv. 

Jeg kjøpte dem i dag. Sitter med dem på i skrivende stund. Hodet mitt er pakket i myk bomull og øregangen min antastes varsomt og kjærlig – et helt utrolig sett hodetelefoner.

Annonse

Guest Lovisa

Michael McIntyre i Dnb-arena om mindre enn ein time :)

Guest =xXx=
Den 5. februar 2016 at 18.39, Lovisa skrev:

Michael McIntyre i Dnb-arena om mindre enn ein time :)

Samme her, men i Spektrum i dag. Konge!

Annonse

Hadde før idag tenkt å skrive i dagens negative "Kom bare gjennom halve programmet takket være en hodepine sterkere enn jeg noengang har opplevd" men etter å ha gått hjem og slappet av en del timer så dro jeg ned på trening igjen og fullførte treningen :-). Føler det er disse dagene som betyr mest for treningen, de dagene man absolutt ikke føler for å trene, og selv når man gir opp så kommer man seg tilbake sekundet man har fått pustet litt