Gå til innhold

Dagens Glade

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 15,8k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

jeg fikk beskjed i dag, etter lang behandling og mye faenskap, at jeg er friskmeldt fra å ha kreft!

ÅÅÅhh. burny_ har faktisk fridd til meg. :D Første forlovede/giftede fitnessbloggenpar? Haha.Takker for ubevisst spleising. Storkoser meg her på ferie nå. Ny jobb, ny valp, forlovet til verdens best

Nye tights (igjen ).

Postede bilder

Kjøpt Sennheiser Momentum 2 (around ear) :D:wub:

Har on-ear versjonen av dem selv, og må si meg veldig fornøyd med lyden. Sykt digg bass med edm/deephouse etc, men ikke så ille at de ødelegger andre sjangere heller :joyful:

Etter å ha brukt dem en stund, er det eneste jeg angrer på at jeg ikke kjøpte around ear..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har on-ear versjonen av dem selv, og må si meg veldig fornøyd med lyden. Sykt digg bass med edm/deephouse etc, men ikke så ille at de ødelegger andre sjangere heller :joyful:

Etter å ha brukt dem en stund, er det eneste jeg angrer på at jeg ikke kjøpte around ear..

Helt enig! Høres ut som de fungerer til det meste :D 

Around ear er helt konge! <3 Prøv å selge de du har? :roflmao:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Helt enig! Høres ut som de fungerer til det meste :D 

Around ear er helt konge! <3 Prøv å selge de du har? :roflmao:

men dette headsettet er ikke noe dere bruker på gymmet? 

jeg vurderer sterkt å kjøpe Monster iSport freedom, men er redd meg blir seende ut som en teletubby :D 

da denne er sweat proof osv :p

Endret av Sexylubben83
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg blir også helt satt ut over lyden hver gang jeg prøver et par Momentum-telefoner. Jeg vil ha trådløs jeg da, så da blir det jo 4 høvdinger - noe som sitter langt inne å bruke. Må nok innom og prøve dem litt mer. :D

God timing, for nå er de endelig på lager igjen etter at Sennheiser har hatt leveringsproblemer i månedsvis grunnet noe kluss med blåtann-modulen. Så da må det jo nesten bare være sjebnen. Ville absolutt tatt det som et tegn. Skrevet i stjernene osv. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God timing, for nå er de endelig på lager igjen etter at Sennheiser har hatt leveringsproblemer i månedsvis grunnet noe kluss med blåtann-modulen. Så da må det jo nesten bare være sjebnen. Ville absolutt tatt det som et tegn. Skrevet i stjernene osv. 

Ja… Eller kommer de med Momentum 3 wireless i løpet av 2016, mon tro? :unsure:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...