Gå til innhold

Dagens Glade

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 15,8k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

jeg fikk beskjed i dag, etter lang behandling og mye faenskap, at jeg er friskmeldt fra å ha kreft!

ÅÅÅhh. burny_ har faktisk fridd til meg. :D Første forlovede/giftede fitnessbloggenpar? Haha.Takker for ubevisst spleising. Storkoser meg her på ferie nå. Ny jobb, ny valp, forlovet til verdens best

Nye tights (igjen ).

Postede bilder

Blitt innkalt til intervju på postoperativ avdeling, seksjon for intensiv og anestesi. Kan vel si jeg er relativt happy, selv om det kun er intervju. 

Og da kan jeg si at relativt happy eskalerte til nye og uante høyder da jeg ble ringt i dag og fikk fortalt at jeg fikk jobben. Fy faen. Livet leker akkurat nå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Er de verdt pengene? Har gått og lurt på å kjøpe dem i snart ett år. 

Trådløs eller kablet?

Jeg ble forelska i dem! Jeg forsvinner helt inn i lyden, og kobler helt vekk fra omverdenen. Stod i butikken leeenge og hørte - ble helt paralysert, og fikk gåsehud over hvor bra lyden var :roflmao: Men så tenkte jeg at de var alt for dyre, og dro. Måtte tilbake til butikken etter noen timer og ha de med hjem ;) 

Prøvde urbanite XL også (siden de visst nok skal være bedre til EDM/bass), og noen andre hodetelefoner i samme prisklasse. Likte momentum best. Behagelig bass. 

Et annet pluss er at de er veldig behagelige å ha på. Har bare hatt dem i en time nå, så kan ikke si noe om de blir ubehagelige etter noen timer, men tviler på det. Har lest at de ikke blir det. ^^

Mine er kablet!

Skal sies at jeg ikke har så mye annet å sammenligne med (har brukt koss i alle år, lol). Men dette er veldig bra greier :) 

TL;DR: Tviler på at du vil angre om du kjøper dem :D 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ble forelska i dem! Jeg forsvinner helt inn i lyden, og kobler helt vekk fra omverdenen. Stod i butikken leeenge og hørte - ble helt paralysert, og fikk gåsehud over hvor bra lyden var :roflmao: Men så tenkte jeg at de var alt for dyre, og dro. Måtte tilbake til butikken etter noen timer og ha de med hjem ;) 

Prøvde urbanite XL også (siden de visst nok skal være bedre til EDM/bass), og noen andre hodetelefoner i samme prisklasse. Likte momentum best. Behagelig bass. 

Et annet pluss er at de er veldig behagelige å ha på. Har bare hatt dem i en time nå, så kan ikke si noe om de blir ubehagelige etter noen timer, men tviler på det. Har lest at de ikke blir det. ^^

Mine er kablet!

Skal sies at jeg ikke har så mye annet å sammenligne med (har brukt koss i alle år, lol). Men dette er veldig bra greier :) 

TL;DR: Tviler på at du vil angre om du kjøper dem :D 

Ja, jeg blir også helt satt ut over lyden hver gang jeg prøver et par Momentum-telefoner. Jeg vil ha trådløs jeg da, så da blir det jo 4 høvdinger - noe som sitter langt inne å bruke. Må nok innom og prøve dem litt mer. :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg blir også helt satt ut over lyden hver gang jeg prøver et par Momentum-telefoner. Jeg vil ha trådløs jeg da, så da blir det jo 4 høvdinger - noe som sitter langt inne å bruke. Må nok innom og prøve dem litt mer. :D

For meg er det ingen tvil: Kjøp dem som en forsinket julegave til deg selv! God investering :D Fire høvdinger er ikke ille når du tenker på hvor mange timer musikk du hører på i løpet av de årene du bruker dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...