Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Jeg har ferie! :D

Veldig uvant å kunne sove ut og ikke ha noen verdens ting man faktisk MÅ/BØR gjøre. Vurderer å se om jeg kan få sett Star Wars i dag. På dagtid. :)

PS: 3D eller 2D? Er egentlig ikke så begeistret for 3D, men ser ut som de beste salene kjører den på det.

Hvis du ikke bestemte deg; 2D! Har sett begge, 3d er ikke riktig i min bok :)

Hvis du ikke bestemte deg; 2D! Har sett begge, 3d er ikke riktig i min bok :)

Skal se den på 2D med en kamerat i kveld. :D

Jeg er generelt ikke fan av 3D, men googlet det og har nå lært at man kun bør se 3D på filmer som er filmet i og ment for 3D. SW er angivelig ikke filmet i 3D, altså konvertert og ikke ment for 3D. 

Så da ble valget enkelt.

Gler meg nå! :)

Annonse

Gladdag i dag - sovet 6 timer i strekk!!!! Det skjer kanskje en gang annenhver mnd - deilig!

våknet derfor med masse energi og et stort glis i det jeg så på klokka! Så nå er leilighet vaska, frokost (!!!) faktisk spist, kofferten pakka, klærne på og malingsspannet har gjort en god jobb i trynet :) Først på agendaen står kafébesøk med to venninner og deretter håndballkamp på pub med en jeg (kremt.,,) er litt interessert i! Vi håper kvelden blir koselig, men ikke for lang - for i morgen tar jeg kofferten min og reiser til sydlige strøk med min familie!  Hurra :)

liten digresjon : herregud så fantastisk der må være å være en person med vanlig søvn... Netter hvor jeg sover så mye (over fire timer) gjør meg til en så fantastisk glad energibunt som bare elsker livet og alt blir en lek! Gleder meg til en vakker dag å kunne se og kjenne igjen denne jenta oftere... :)

Edited by Inger-Lise

Guest =xXx=

Da er begge unga hjemme på juleferie til mor og far. Alfa-hannbikja rolig nå og sover godt, når flokken er samlet^_^

Gladdag i dag - sovet 6 timer i strekk!!!! Det skjer kanskje en gang annenhver mnd - deilig!

våknet derfor med masse energi og et stort glis i det jeg så på klokka! Så nå er leilighet vaska, frokost (!!!) faktisk spist, kofferten pakka, klærne på og malingsspannet har gjort en god jobb i trynet :) Først på agendaen står kafébesøk med to venninner og deretter håndballkamp på pub med en jeg (kremt.,,) er litt interessert i! Vi håper kvelden blir koselig, men ikke for lang - for i morgen tar jeg kofferten min og reiser til sydlige strøk med min familie!  Hurra :)

liten digresjon : herregud så fantastisk der må være å være en person med vanlig søvn... Netter hvor jeg sover så mye (over fire timer) gjør meg til en så fantastisk glad energibunt som bare elsker livet og alt blir en lek! Gleder meg til en vakker dag å kunne se og kjenne igjen denne jenta oftere... :)

Shit. Om jeg sover 6 timer en natt sutrer jeg hele dagen fordi det er for lite.

Annonse

Shit. Om jeg sover 6 timer en natt sutrer jeg hele dagen fordi det er for lite.

Jeg starter dagen med å ofre en kattunge til satan og slakte en liten landsby før frokost om jeg sover mindre enn 7 timer.