Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Mange små gleder på trening idag :joyful: 

Når han i bøyracket ved siden av hadde samme vekt, og jeg kjørte med stopp. VM i styrkeløft som pauseunderholdning. Sats Bergen har faktisk ganske bra utstyr til å drive styrkeløft. Rykkmarken var ikke døden i dag. Fiin dag på trening med andre ord :D

Når du kommer på trening for å reppe i benk på en vekt 5 kg mer enn du noengang har holdt i hendene, og det kun er 14 år gamle håndballjenter som potensielle spottere......helt til klubbens bamse kommer inn rett før toppsetta. Flaks!

Kjøpte meg endelig rumpebukse (wr.up) og må si jeg nå forstår hvorfor alle elsker dem. Det er den første buksen jeg har hatt som jeg kan bevege meg i uten at magen kveles eller at rumpa ramler ut. Funket knall å bowle med dem, så jeg er frelst :D Håper bare de ikke revner i sømmene eller noe som jeg har lest at folk har hatt problemer med.

Kjøpte meg endelig rumpebukse (wr.up) og må si jeg nå forstår hvorfor alle elsker dem. Det er den første buksen jeg har hatt som jeg kan bevege meg i uten at magen kveles eller at rumpa ramler ut. Funket knall å bowle med dem, så jeg er frelst :D Håper bare de ikke revner i sømmene eller noe som jeg har lest at folk har hatt problemer med.

Eg fekk sjukt kamel tå av det paret eg kjøpte :(

Annonse

Eg fekk sjukt kamel tå av det paret eg kjøpte :(

Oida, den er kjip :/ Overraskende nok fikk ikke jeg det og jeg er en av de uheldige som lett får det <_<

Guest =xXx=

Årets første rakfisk konsumert - i uanstendige mengder, BURP!

Hjemme for tiden for kattepusen skal på kontroll, var i nærbutikken. Møtte noen fra ungdomskolen som jeg husker var forelsket i min tvillingbror. Begge to trodde jeg var han. Dem spurte om Daniel (meg) fortsatt var tjukk. Mitt svar "Dere ser på han." To timer etterpå kom den ene venneforespørselen på FB, avslo og som dermed ble dagens positive. :)

Edited by Danisan

Er fortsatt overlykkelig over at jeg kom inn på Berghain i helgen (spesielt mtp at i følge rykter skal Berghain være den nattklubben i verden som det er hardest å komme inn på) :woot: Jeg ble helt satt ut over hvor bra musikken, stemningen, og anlegget var. Bygget ristet jo! Og selveste Sven Marquardt smilte til meg når jeg dro hjem B) Kulere og galnere uteliv enn i Berlin skal man lete lenge etter. Kommer sannsynligvis aldri til å gidde å dra ut i Norge igjen, huff :wtf: Skal leve lenge på dette, haha <3

Annonse

Denne går vel mer under "Ukens glade" men shit au..

Makrsreps på mandag endte som følger:

105kg x 10 i mark

83kg x 7 i knebøy

52,5kg x 8 i benk

Kan leve på disse repspersene leeeenge 

Edited by Dovendyret

Denne går vel mer under "Ukens glade" men shit au..

Makrsreps på mandag endte som følger:

105kg x 10 i mark

83kg x 7 i knebøy

52,5kg x 8 i benk

Kan leve på disse repspersene leeeenge 

Gratulerer!

Tar et par dager fri fra hovedoppgaven for å dra til Amsterdam idag. Deretter Arnheim på lørdag --> Qlimax 2015. Kort og godt, konsert med elektronisk musikk. Ifjor var jeg støl i leggene i flere dager etterpå, så blir en hyggelig økt for calvs. :D  For dem som skulle lure på "hva i all verden er det Daniel har fortvilet seg inn på nå" : https://youtu.be/RNbXAIBbD2A?t=1674

Edited by Danisan

Ferdig med første av totalt tre eksamener før jul! :lol: Tror faktisk det gikk ganske bra. Det blir nok ikke det blir en 6'er, men tør å håpe på en 4'er. 

Så nå tar jeg lenge etterlengtet helg som jeg skal tilbringe med Mr.Geek, og noen dager pause fra lesing før jeg må begynne puggingen til de to resisterende. Gleder meg så sykt mye til å se Mr.Geek i morgen :wub: