Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Skippa de Step Inside på mandagskonserten også? Er på ingen mået misfornøyd med konserten altså, men stussa litt på at de valgte den bort med tanke på alt annet de hadde med ... Deathprod-bonanza :p

Fortsetter under...

Skippa de Step Inside på mandagskonserten også? Er på ingen mået misfornøyd med konserten altså, men stussa litt på at de valgte den bort med tanke på alt annet de hadde med ... Deathprod-bonanza :p

Demon Box sklei etter hvert over i Step Inside. Litt vel mye støyloking av Deathprod, selv om det er tidvis fascinerende å bevitne (u)lydene han kan lage. Det var flere jenter i salen som sto med fingra i øra mens det verste sto på. Mindfuck.

Jeg trodde det var det de skulle gjøre på søndag, men kjente ikke igjen noe av det som Step Inside. Kanskje det var der likevel, de bare fokuserte på støyet, for det var der defintivt. Hjernen min gikk over i flytende tilstand litt uti SKRIIIITSH SKÆÆÆÆÆCH WIIIIMPR, men jeg har jo vært på konsert med dem før, jeg var forberedet :)

Dagens/månedens glade:

- Hatt mitt første ekte-glad-øyeblikk på flere uker: danset til en kul sang iført fargerike tights

- Fysio sier jeg får gå små fjellturer igjen! Hurra ! 

Små gleder<3

Gratulerer så mye! Hurra for farger, dansing og fjell.

Annonse

He he der kom du meg akkurat i forkjøpet :) Dette blir bra (y)

Oh yes.

Så dem på Telenor forrige gang de var her også. Som konsertarena suger det jo apeballer, men Maiden er alltid bra live.

Oh yes.

Så dem på Telenor forrige gang de var her også. Som konsertarena suger det jo apeballer, men Maiden er alltid bra live.

Har ikke vært på konsert siden 2006, dessverre. Har hatt billetter både til konserten i Bergen i 09 og i Oslo nå, men pga barnevaktsutfordringer så har jeg måtte ofre meg til fordel for gemalen. DENNE gang derimot, blir det JEG som sitter alene på et hotellrom med en billett til overs hvis ikke vi får plassert unga på rimelig vis :) Synes vel at forhenværende DiAnno har en bedre stemme enn Mr. Dickinson, men de heftige gitarene kompenserer for stemmen so I´ll join the run to the hills anyway...

Nedtellingen har begynt......

Iron Maiden blir bra. Men enda viktigere er det at Elder spiller i Oslo 22 april. Elsker musikken de lager.

Om noen er interesserte så anbefaler jeg Dead Roots Stirring og Lore. 

Annonse

Nytt proteinpulver, shaker og singlett! Gleder meg til å drikke 100% Whey Gold Standard Banana Cream etter trening i morgen fra ny shaker etter å ha trent i ny singlett :p Har vært ganske lei av å drikke det sykt ekle jordbærproteinet Whey-80 fra Star Nutrition de siste ukene altså. Blir gøy å ha et proteinpulver som er godt igjen :p

Ellers er også dagens glade å ha spist lunch på Peppes med opphavet, hatt en bra (men litt amputert) øverkroppsøkt, og jeg fikk kjøpt meg en ganske fin kjole og en hatt.

Slo til og fikk den perfekte deltidsjobben i går!! :D OG klarte å dra meg på gymmet til en flott økt i morges! Klar for første dag i ny jobb (og en støl kropp i morgen :p).

Guest Lovisa

Veldig fornøgd med meg sjølv etter dagens markløftøkt. ^_^

(Måtte berre fortella det til nokon… :p)

Etter tips prøvde jeg å skrubbe armer og bein ettersom at jeg har hatt problemer med nupper i hele mitt liv. Etter 1 dag er seriøst over 50% vekke.. Økt selvtillit er alltid pluss! :D