Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Ah! For en dag! Fikk gjort unna jobb tidligere i dag, og etter det hadde jeg ei bra treningsøkt ... ingen rekorder, men formen og humøret føltes bra for første gang på ei stund. Rekordene kommer jo, når jeg etterhvert får tilbake rutinen min. Fikk til og med gjort unna handlerunde for diverse ting jeg manglet her hjemme. Og nå har jeg akkurat momsa i meg wok, og har derfor lent meg tilbake i godstolen med et glass vin og TV. Vel fortjent!

Også er det under en uke til jeg reiser på aleneferie til Malaga! Zen!

Guest Lovisa

Ultralydsjekken av knærne gjekk bra, og eg kan fortsetta med treninga etter treningsplanen eg har laga. Satser på å klara 3 månadar utan skadeavbrudd nå fram til midten av januar - noko som nok vil vera ny pers. :)

Det var 3 funn, men to av desse var eigentleg kjent og allereie ivaretatt i treningsplanen. Det siste funnet har eg aldri merka noko til, så det blir ignorert inntil vidare. :p 

Og så var det litt gøy å sjå knærne sine på ultralyd + høyra to manuelterapeutar "nerda" litt. :roflmao: 

Har sett bildene.

Jeg har en schvær ræv.

Jeg sliter litt med å se om det er fordi jeg har squattet mye i min tid. Eller fordi jeg har lagt på meg.

Man skal være optimist, så jeg velger det første, tatt i betraktning at ræva var veldig flat en gang.

Edited by Velvet

Annonse

Har verdens beste veninne som har invitert meg til å bo med henne i Oslo onsdag - søndag om to uker. Så da får jeg en awesome Halloween i Oslo med gode venner, og jeg kommer meg litt bort herfra, hvilket jeg virkelig desperat trenger ettersom dagene mine går ut på å veksle mellom å distrahere meg selv med trening eller Netflix :p

Begynner endelig å føle meg litt bedre etter å ha blitt dumpa.

Fredag fikk jeg blomster og konfekt på døra av Mr.Roomie, og han har sagt at han elsker meg, og har spurt om jeg vil flytte inn. Han ligger ikke på latsiden akkurat! :p (Ikke verst når en blir bedt om å flytte inn og få kjærlighetserklæring uten å være sammen med fyren engang)

Guest =xXx=

Siste tunge økt før NM er gjennomført, tur med Angelica etter jobb - inkludert melkesjokolade og lunsj, + sushi til middag i kveld! fin fin dag 

breik a lægg!

Annonse

Jeg er litt kvalmende happy nå, men det får dere faen meg bare leve med her midt i gladtråden :)

Dagen i dag har vært episk bra! Jeg våknet med mye mindre bakrus enn forventet (faktisk null og niks). Har strukturert og styrt på og fått linet opp alt jeg skal ha med på ferie … og fant ut at jeg trengte ny koffert. Litt kjedelig, fordi god koffert er dyrt, MEN! Da jeg skulle kjøpe så var det 60% på kofferter, så jeg fikk en stor og fin Samsonite til 800 kroner. Haha <3

Og før det så klarte jeg å vinne 2×50 kroner på et flakslodd jeg fant i lomma.

Også har jeg til og med vært å levert en jobbsøknad og snakket med hun som er ansvarlig for ansettelser der jeg søker. De hadde ikke noe ledig nå, men hun kjenner til meg fra før og sa at hvis det åpnet seg noe så kom hun til å ta kontakt med meg uansett, så det er jo kjempekult!

Også har jeg jo trent også, hadde ei kjempefin økt som jeg skal logge når jeg har landet litt mer :)

Og i morgen, folkes! I morgen så reiser jeg avsted, til SYDEN, for sånn har jeg blitt! Først til Malaga for solig, kunst, bading og avslapping og så til København for tivoli, Halloween, klatring, vin og kos! Og Faraos Sigarer <3

Hurra! HURRA!

Guest

Kinobilletter til Star Wars-premieren i boks! :-D

Bestilte nettopp til kl. 10 forestillingen 16 desember jeg også :D. Flekser noen timer fra jobb..  Ser den nok minst en gang til med kona noen dager senere :hungry:

Edited by Guest

Gårsdagens Glade:

Motorpsycho spilte Demon Box på Rockheim. Litt rart å være på konsert på en mandag, men hell-vette, som de spiller! Fetest av dem alle var Mountain :woot: