Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Ikke dagens glade, men likevel. Jeg har lasta ned en app, en gratis sådan, som heter Zombies, run! som gjør det litt gøyere å gå/jogge/løpe på tur. Etter en viss distanse så "plukker man med seg" ting som man kan ta med tilbake til basen sin for å forsvare seg mot zombier, og i musikken (f.eks fra spotify) så kan man plutselig høre zombier som kommer pesende etter. hahah gøy^^

Fortsetter under...

Leveringen fra gymgrossisten har ankommet 1 dag tidligere enn forventet. Endelig påfyll med

1. Proteinpulver (Gold Cookie & Cream)
  2. Proteinbarer (Gourmet pro bar & Lean protein bar)
  3. CLA
  4. Fatburners
  5. PWO
  6. BCAA+
  7. L-Carnitine
  8. Smartshaker (De blir ødelagt relativt fort, har allerede 3 men eeh jo flere jo bedre)
  9. Proteinchips! (WÆÆÆÆ)

Hver ting jeg kjøpte var også på 40-60% tilbud. :D 

Edited by Samsons

Helt feberfri, og i mye bedre form. Skal dog ikke la meg lure til å dra på trening likvel, slik som sist. Men nå kan jeg i alle fall vaske huset og dra på kino <3

Annonse

Fikk kompliment på trening i går og sushi til middag ^_^

Jeg også av det motsatte kjønn. Det var hyggelig det. Jeg burde bli flinkere til å gi komplimenter. 

Jeg også av det motsatte kjønn. Det var hyggelig det. Jeg burde bli flinkere til å gi komplimenter. 

vi burde alle bli flinkere til å gi komplimenter. Problemet er at folk er så innesluttet at et hyggelig kompliment fort blir forvekslet med flørt 😜

Edited by Bris

vi burde alle bli flinkere til å gi komplimenter. Problemet er at folk er så innesluttet at et hyggelig kompliment fort blir forvekslet med flørt 😜

Det er en hårfin balansegang det der.

Nå var hun her faktisk litt flørtete, men jeg synes også det bare er hyggelig og gøy jeg da. :D

Fikk endelig til en skikkelig beinøkt med den rekkefølge jeg ønska på øvelsene, ingen kø :) og økning på beinpress + inkludert knebøy med vekt for første gang på lenge :D Sitter i sofaen og kjenner jeg har kjørt muskulatur i rumpe og lår ;)

Det er en hårfin balansegang det der.

Nå var hun her faktisk litt flørtete, men jeg synes også det bare er hyggelig og gøy jeg da. :D

Ja litt flørt er jo alltid kjekt ^_^ 

Jeg traff en oppriktig kjekk gutt i helgen. Det kan ikke bli noe mellom oss, men det ga meg håp om at de faktisk finnes der ute (trent var han også) :D 

Annonse

Shieeet, flyr til England i morgen for å se rugby-vm live! Første gang jeg ser profesjonell rugby live! Og funnet gym for trening på formiddagen B)

Argh at jeg ikke så denne.

Hvilken kamp så du?

Var på Newlands i Cape Town for mange år siden og så Stormers vs Hurricanes i Super-rugby. Fy faen for en stemning. Stormers tapte dessverre.

Ja litt flørt er jo alltid kjekt ^_^ 

Jeg traff en oppriktig kjekk gutt i helgen. Det kan ikke bli noe mellom oss, men det ga meg håp om at de faktisk finnes der ute (trent var han også) :D 

Klart det finnes noen der ute, selv om det finnes playere på begge sider av kjønnet så finnes det også mange herlige mennesker der ute! ;)

Hvorfor ikke finne en på gymmet? Samme interesser og en man kan trene med og motivere hverandre hadde vært bullseye for meg!

Dagens glade så kan jeg melde om en flokk av søte jenter på gymmet, men noen litt for unge for meg. ;) Flotte nontheless. 

Edited by brutti

Argh at jeg ikke så denne.

Hvilken kamp så du?

Var på Newlands i Cape Town for mange år siden og så Stormers vs Hurricanes i Super-rugby. Fy faen for en stemning. Stormers tapte dessverre.

Så Wales - Australia på Twickenham på lørdag og Irland - Frankrike på Millenium på søndag. Var helt fantastisk. Stemningen på Irland kampen var helt sinnsyk :)

For folk som kjenner meg så er jeg er den gæærne perledama. Dette stemplet fikk jeg for noen år siden, da jeg fikk for meg at jeg skulle perle et gigantisk bilde av favorittbandet mitt Motorpsycho, Opprinnelig var det 58.870 perler, men jeg tok av en rad så nå er det skarve 50.460 og 1 x 1.4 meter :p

Bildet skulle egentlig bli med på Motorpsycho-utstillingen til Rocheim her i Trondheim, men de fikk samme problemet som jeg selv har nå, ingen plass. Tenkte så, hva gjør jeg med bildet? Så jeg spurte bandet selv om de ville ha det, og det ville de :D

Så nå er jeg superglad fordi de faktisk vil ha noe som kanskje burde vært en OCD-diagnose hengende på veggen enten på kontoret eller øvingsrommet.

blogg-5-band.jpg

HURRA!

Jeg er jo child of the 80s og vokste opp på nittitallet, så 8bit skulle bare mangle! Hadde jo vært litt kult å  bli utstilt kunster selvfølgelig, men at bandet selv vil ha bildet er en ganske solid trøst :)