Gå til innhold

Dagens Glade

Anbefalte innlegg

Kom meg gjennom dagen uten å spise mer enn de planlagte kaloriene, hvilket er en stor seier etter overspisingshelvette de siste 3 dagene der jeg har spist alt jeg har kommet over - helt uten kontroll. Små seiere! :)

Ellers er det bare 5 dager til jeg drar på ferie :happy:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 15,8k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

jeg fikk beskjed i dag, etter lang behandling og mye faenskap, at jeg er friskmeldt fra å ha kreft!

ÅÅÅhh. burny_ har faktisk fridd til meg. :D Første forlovede/giftede fitnessbloggenpar? Haha.Takker for ubevisst spleising. Storkoser meg her på ferie nå. Ny jobb, ny valp, forlovet til verdens best

Nye tights (igjen ).

Postede bilder

Klarte 1 rep på 60 kg i benken i dag. Tangering av pers, så egentlig fornøyd siden kroppsvekt viste 56 kg i dag. Det er opp 1,5 kg den siste mnd. Tar det bare positivt. Forhåpentligvis er det ikke bare fett :p Misson (foreløpig!) accomplished! Har ikke veid så 'mye' siden året i USA for 8 år siden...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Fine perser i både mark og bøy, og jeg har bestillt meg to nye treningstightser :lol: Grunnen til at jeg har bestillt nye er også en del av dagens glade: fordi jeg har krympet ut av to. Dessuten er det nå KALDT ute, og jeg har betydelig flere capris enn lange tights - så to nye lange tights trengte jeg - spesielt siden jeg går med treningsklær store deler av dagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Reiser til Kristiansand for å besøke en venninne om to drøye uker! :D

2. I november skal jeg på langweekend til Østerrike på besøk!

3. Har bestilt billetter til Muse 12.juni neste sommer med kjekke folk :D

4. Kjøpte tre poser spennende te i går.

5. Det er sol, store planer om å gå hjem fra trening i dag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Ei jente kommenterte i garderoben på trening i går at jeg var blitt så sykt flink på håndstående :D Jeg er ikke blitt sykt flink altså, men kjekt med kompliment uansett (y)

Benyttet anledningen til å fortelle at jeg syns hun hadde gjort en god jobb med fysikken de siste 3 årene, jeg husker hvordan hun så ut før. Tror hun også ble veldig glad :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...