Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Jeg vet, det er helt sinnsykt her borte.. Synes vi strakk oss veldig langt, men noen eier visst ikke grenser... Mange vi har sett på som har gått 1 mill over takst...

Fyttirakkern....

Fortsetter under...

Annonse

Guest Lovisa

Har gløymd treningssokkar til løpeøkta mi i morgon tidleg. Dagens glade er at det var ein god unnskyldning til å kjøpa nye sokkar på Primark. :whistle:

[ATTACH]166611[/ATTACH]

Nå må eg berre finna ut korleis den unnskyldninga skal dekka dei to para med knelange sokkar eg har kjøpt til markløft og...

post-28967-14441007125527_thumb.jpg

Har gløymd treningssokkar til løpeøkta mi i morgon tidleg. Dagens glade er at det var ein god unnskyldning til å kjøpa nye sokkar på Primark. :whistle:

[ATTACH]166611[/ATTACH]

Nå må eg berre finna ut korleis den unnskyldninga skal dekka dei to para med knelange sokkar eg har kjøpt til markløft og...

Ååh de var kule!! Hvor hvor fant du dem?

Guest Lovisa
Ååh de var kule!! Hvor hvor fant du dem?

På Primark, ein billig klesbutikkjede, i London. Du kan jo sjekka om dei er på nett? Dei har og mange morsomme t-skjorter.

På Primark, ein billig klesbutikkjede, i London. Du kan jo sjekka om dei er på nett? Dei har og mange morsomme t-skjorter.

Åja, ja kjenner godt til den kjeden! Vært på den i Dublin og i Spania også! Kjøpte -caps, truser og termokopp fra batman der, hehe! Men så ikke minions :(

Annonse

- ferdig med Helvetes Helg (25 timer jobb) om 7 timer.

- henter såleinnlegg imorgen og kommer til å utnyte hele fotflaten når jeg går/løper.

- skal til osteopat imorgen og fikse overivrige og slitne teres minor og subscapularis.

- har kjøpt psykogod kaffe på fredag noe jeg er veldig glad for idag <3

- gleder meg maks til RM.

THE END.