Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Sjefen spurte om vi kunne ta en prat på kontoret da jeg var ferdig på jobb, og fyfaen så mye ros jeg fikk! En fyr hadde kommet opp i resepsjonen i går og synes at jeg var en utrolig god PT, han som kjøpte timer i dag ble sykt overrasket over at jeg bare var level 1 PT, oog jeg har tydeligvis lagt lista høyt for audition på nye PTr! happyyy, elsker jobben min.

Fortsetter under...

Endelig, etter å ha ventet i det som føles som en evighet, har dagen jeg har lengtet etter kommet. Jeg skal svette, øke blodtilførselen til enkelte kroppsdeler og sannsynligvis skrike og stønne litt.

...I dag har jeg okklusjonsbøy på programmet!

To uker mellom hver gang :-( elsker okklusjonsbøy.

Våkna, og oppblåstheten/vannet i kroppen var borte.

Fikk utrolig god pump på trening i morges.

Føler, understreker er ikke, meg jævla swole.

I can relate to that! (det med å føle seg swole, men ikke se sånn ut xD) Haha!

Annonse

Heeelg ^^,

oog På mandag reiser jeg til Berlin, gleeeeeder meg maasse til torsdag som kommer neste uke. Hjem da :love: blir busstur mandag og to dagers utforsking med klassen i tillegg t masse sosiale stunder. This will go soo fast :D

Våknet med hodepine, vondt i nakken og vondt i hele kroppen. Tung til sinns og så virkelig svart på dagen... En av de dagene der du bare vil bli i sengen og vente til dagen er ferdig.

Kommer på jobb, blir møtt med et strålende "go morgen!!" av en kollega. Som følger opp med: har du det bra?

Jeg gidder ikke fake og sier "nei, jeg har en drittdag, jeg har vondt, er sliten, så trøtt at jeg er kvalm og vil bare komme meg gjennom dagen. Sorry". Har et kundemøte rett etterpå i en time og kommer tilbake til arbeidsplassen min. Der ligger en boks Pepsi Max, en questbar og en pakke Oi Dent med en liten lapp: "du er solen på kontoret som alltid skinner på alle andre. I dag er det vår tur å sende solstråler til deg. Håper dagen din blir litt bedre nå".

SMELT! I stunder hvor det er lett å miste troen på menneskeheten (feks hver dag en leser avisa...) er slike episoder med på å rette opp den :)

Annonse

Fikk no jævlig mange lajs på en facebookkommentar om ernæring.

Ikke at jeg kan noe som helst, men gud så kompetent man føler seg :D

Utrolig hvor enkle vi mennesker er ;) og Gud så godt det er av og til!

Guest =xXx=
JEG FÅR TRENE KETTLEBELL IGJEN!:joyful:

Ganske greit, iogmed at konkurransen er 2 uker unna:giggle:

Åh! Kjør på tøffa!!!!