Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Perser i både benk og militærpress :lol:

Og loggboka mi (den fysiske altså) er nesten utskrevet (plass til sånn 5-6 økter til), så nå kan jeg bestille meg ny :lol: Så nå skal jeg designe ny på personlig almanakk... Jeg er så nerd at jeg synes det er gøy :p

Fortsetter under...

Perser i både benk og militærpress :lol:

Og loggboka mi (den fysiske altså) er nesten utskrevet (plass til sånn 5-6 økter til), så nå kan jeg bestille meg ny :lol: Så nå skal jeg designe ny på personlig almanakk... Jeg er så nerd at jeg synes det er gøy :p

Da er jeg også nerd, for jeg syns også sånt er gøy :D Nerds rule :cool:

Skal møte lille gutten min i morgen, etter å ha "forlatt" han på Gran Canaria sammen med besteforeldrene (15 dager siden i morgen). Han er kommet hjem og er på hytta nå, så i morgen skal jeg endelig se han igjen på hytta :D

Skal møte lille gutten min i morgen, etter å ha "forlatt" han på Gran Canaria sammen med besteforeldrene (15 dager siden i morgen). Han er kommet hjem og er på hytta nå, så i morgen skal jeg endelig se han igjen på hytta :D

15 dager... det er lenge! Kos deg :D

15 dager... det er lenge! Kos deg :D

Det er en stund, men er ikke første gang ;) Men er alltid like gøy å se han igjen når jeg har vært lenge borte. Men når jeg veit han har kost seg maks på stranden og ved bassenget, så er det liksom litt greit.:love:

Annonse

oj det var lenge :p men de var jo sykt fete, så vel vært ventinga, og att de passa var jo en god ting :D

er de gode å ha på?

jeg testa ut en innov8 type løfte sko og damn så ubehagelige å ha på:p

Jepp! Er fornøyd :-)

Har disse også (ignorer blodet...:whistle:)

11373797_1621300901442130_1950970201_n.jpg

Så visste hva jeg gikk til. Ikke veldig "behagelig" i starten (de gamle) men nå elsker jeg dem. Beholder dem ofte på etter at jeg er ferdig med bøy og trener chins osv.. De nye bestile jeg i 1/3 mindre (haha) og de sitter veldig godt på.

Hallo :)

2 uker siden fødsel og fikk en velskapt og nydelig sønn ❤️

Var oppe og gikk en time etter han var ute, trillet turer dagen etter vi kom hjem og startet opp igjen å jogge 10 dager etter fødsel :) Føler meg i super form og tror jeg kan takke joggingen gjennom hele svangerskapet for det.

Elsker å være mamma og vi koser oss masse!

Etter halv mils joggetur i går. Nesten tilbake i pre gravid shape, men stresser ikke med det :)

[ATTACH]165519[/ATTACH]

post-28946-14441005843269_thumb.jpg

Ny iPhone! :lol: Ble 6 Plus 64GB i gull :love: Litt impulsivt kjøp, men ettersom 5s'en min har vært på dødsleie i noen måneder allerede var det på tide. Var LITT lei av å måtte lade den 3-4 ganger om dagen selv med normal bruk.

Annonse

Fant ut igår klokken 01:30 at jeg ville gå trolltunga en dag. Endte opp med å sitte meg i bilen med en kompis klokken 07:00 og dra opp til Odda! (4 timer kjøring per vei) for så å gå opp til trolltunga på rundt 5 timer :-)! Var en helt ekstremt fint tur, absolutt den fineste turen jeg noen gang har gått! Det ble også nye venner møtt på veien, og jeg har offisielt fått mine første russiske venner! Driver å planlegger om ikke preikestolen skulle blitt erobret før ferien er over ;-)

Hjemme hos P i dag (sykt bra kode, nå vet INGEN hvilken bokstav navnet hans starter på), og vi pratet konstant i fire timer i strekk (': Kjempefin kveld!

Ina, du glemte å skrive at du møtte meg på trikken.

Full dag på Tusenfryd i går, jeg, dama + datter + søster/tante med datter + tvillinger i barnevogn. Dvs bære ryggsekk, unger, pushe barnevogn, endeløs køer og mas. Og vet dere hva? Jeg storkoste meg hele dagen!

Går fort i svingene nå, og vi snakker om lage en "beibi" sammen. "Shit just got real":lol::love:

Hallo :)

2 uker siden fødsel og fikk en velskapt og nydelig sønn ❤️

Var oppe og gikk en time etter han var ute, trillet turer dagen etter vi kom hjem og startet opp igjen å jogge 10 dager etter fødsel :) Føler meg i super form og tror jeg kan takke joggingen gjennom hele svangerskapet for det.

Elsker å være mamma og vi koser oss masse!

Etter halv mils joggetur i går. Nesten tilbake i pre gravid shape, men stresser ikke med det :)

[ATTACH]165519[/ATTACH]

Gratulerer!:)