Gå til innhold

Dagens Glade

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 15,8k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

jeg fikk beskjed i dag, etter lang behandling og mye faenskap, at jeg er friskmeldt fra å ha kreft!

Nye tights (igjen ).

Ukas, ÅRETS og egentlig forrige fredags glade: Ble mamma igjen til verdens nydeligste jente Heeeeeeelt forelsket og gjør ikke annet enn å kose hele dagen. Klarer ikke legge henne fra meg <3

Postede bilder

Hadde beste treningsøkta på ganske lenge i dag. Forrige uke var det skikkelig tungt å være tilbake på trening igjen etter 2 uker borte, men i dag var jeg helt på plass igjen med tanke på energi og motivasjon. Og; ikke bare er jeg tilbake til det jeg løftet før ferie i mark, men jeg tok til og med repspers :lol: Det gjorde jeg forresten i benk også. Utrolig gøy!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Kom hjem fra Spania i går. Dagens glade er ikke nødvendigvis det at jeg er hjemme, men all den gode maten jeg har kjøpt med. Reiste ned med en koffert som veide 7 kilo, og på vei hjem veide den 23. Spekeskinke, pølser, ost, vin og olivenolje og enda litt til. Blir noen gode frokoster fremover.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Kom hjem fra Spania i går. Dagens glade er ikke nødvendigvis det at jeg er hjemme, men all den gode maten jeg har kjøpt med. Reiste ned med en koffert som veide 7 kilo, og på vei hjem veide den 23. Spekeskinke, pølser, ost, vin og olivenolje og enda litt til. Blir noen gode frokoster fremover.

Jeg tar imot invitasjoner til frokost/lunch/middag altså! :whistle:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Håper du får en fin gaming kveld med godt selskap!

Og ja det er rart og sende barn i barnehagen når man har hatt de så tett og nære så lenge!

Bra økten din var god i dag! Etter forrige ben økt er det jo flottmed gode økter også!

Såvisst!

Ja, blir nok en bra dag, bra enn sålenge hvertfall :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...