Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Slo plenen til naboen som har blitt enkemann og bare sitter inne og ikke orker å stelle i hagen etter kona.

Plenen var blitt knebøy, og jeg viste at om jeg spurte så ville han si nei, så jeg bare gjorde det og fikk heller ta litt kjeft hvis han ikke likte det. Ble skikkelig hyggelig, han kom ut og var utrolig takknemlig, også ble det et par timers hagearbeid og skravling sammen. :)

Dette er noe av det fineste jeg har lest på lenge :) Faith in humanity: Restored.

Fortsetter under...

Har booka bord på Arzak i San Sebastian. Det er en trestjerners Michelin-restaurant. Jeg skal faste fra og med i dag

Arzak? Seriøst!?! Omg, du har å loggføre hva du spiser der noe så inni helvetes grundig, for så å skrive laaaaaaaaang forumpost om det etterpå.

Annonse

Guest

To måneder sommerferie / avspasering / kall det hva du vil. Hurraaaaaaaaaaaaaa <3

Arzak? Seriøst!?! Omg, du har å loggføre hva du spiser der noe så inni helvetes grundig, for så å skrive laaaaaaaaang forumpost om det etterpå.

Skal skrive en trip report med det jeg husker. :) Er ikke så keen på å sitte med penn og kamera på restaurant så det blir fritt etter hukommelsen.

Skal skrive en trip report med det jeg husker. :) Er ikke så keen på å sitte med penn og kamera på restaurant så det blir fritt etter hukommelsen.

Tro meg, etter 23 retter og 18glass vin husker man ingenting annet enn "å helvete.... detta var digg"

Men da får jeg heller ta meg en tur jeg og ^^

Annonse