Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Tok en sovtablett og en paracet i 22-tiden i går, våknet 10 timer senere veldig uthvilt og føler meg nesten helt frisk!!! :D Fantastisk ettersom jeg følte meg helt grusomt syk i går. Har troen på at jeg er klar for trening i morgen og fredag, og at jeg er helt frisk før jeg drar til Oslo (på date:love: ) på lørdag!

Fortsetter under...

Vurderte å kjøre en varebil på dynga fordi jeg ikke orket å fikse den for eu-kontroll. Fikk det for meg at jeg skulle teste finn.no først. Etter 5 minutter ringte en kompis og sa at telefonen hans ringte som gal fordi nummeret hans sto i annonsen fra at jeg la ut bilen hans sist.

Men han kunne fortelle at han hadde solgt bilen for meg for 20.000,- usett. Det er ca 4 x det jeg regnet med å få:happy:

Annonse

Guest Lovisa

Er påmeldt Stoltzekleiven opp fredag 25. september! :happy:

God unnskyldning for "treningsleir" i Bergen, men gruer meg litt til bakkeintervaller på trening... :p

Har gått og siklet på en diamantring i flere uker, men den har vært så dyr. Lot meg overtale av mannen til å avvente for å se om den kom på tilbud. Thune har diamantdager med 25% rabatt innimellom. Nå kommer den til kampanjepris, så da slo jeg til. 7500 spart! Skal hente den på fredag. Liker ikke å innrømme at det lønnet seg å vente for å se om den kom på tilbud.

Blir ferdig med å male kjøkkenet i dag, male er (foreløpig!) moro :D Ting tar form!

Også blir mannen helt ferdig med bacheloren sin og kan ta gooodt sommerferie før master til høsten. Det blir godt å få mannen tilbake :love:

Hva skal jeg bruke alle feriepengene på?

Gi de til meg! :)

(eller fra spøk til side ;, betale ned gjeld, sette av til investering i lavkostnadsaksjefond, bygge opp bufferkontoen, og spise is)

Annonse

Gi de til meg! :)

(eller fra spøk til side ;, betale ned gjeld, sette av til investering i lavkostnadsaksjefond, bygge opp bufferkontoen, og spise is)

giphy.gif

Bruk dem på noe gøy:

53e8ec5a0aeb611082014161626.gif

Blir så mange Oslo-turer fremover!!!

Skal nå i helga, så første helgen i Juli for å ha party-helg med en veninne, så tilbake igjen bare noen dager senere for å feire 21-årsdagen til en annen veninne. Sommeren så utrolig kjedelig å trist ut lenge, men dette tar seg veldig opp! Dessuten drar jeg på ferie i neste uke, og jeg skal muligens på en utenlandsferie til mot slutten av sommeren. 2015 er et så sykt bra år så langt :D

I dag på PT-timen var jeg helt uventa awesome. Trodde jeg skulle ha ei dårlig økt fordi jeg hadde sovet litt dårlig og bare rakk å ha i meg en questbar før treninga. Ble ikke så mye persing, fordi vi la løpet litt underveis og innså for sent hvor mye jeg hadde å gi (spesielt i benken). Håper det er fordi jeg de to siste ukene har klart to styrkeøkter i uka igjen, og at det ikke bare var en random crazy day. 40 i dag kjentes mye lettere ut enn 35 forrige gang, haha. Love it! Faen så jeg gleder meg til jeg får opp 50. Da løfter jeg nesten meg selv.

Jeg liker styrketrening <3

Sommerferie og endelig hjemme hos mamma og pappa igjen <3

I morgen drar vi til sydligere strøk. Ser fram til late dager på stranda og mye god mat :)