Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Kjøleskapet fult av matbokser med mat for nærmeste tre-fire døgn. Alt jeg trenger å gjøre er å åpne kjøleskapet, ta med meg noen bokser, pakke ryggsekken og gå ut døra. Work, sleep, eat, repeat.

Nattvakt, come at me, bro.

Sjalu, skulle ønske kjøleskapet mitt var like flink til å lage mat til meg..

Fortsetter under...

Ok, så misliker jeg å chate og snape til alle døgnets tider, men så sender skjønnheten et bilde av en hjemmelaget kylling focaccia, med bacon(!) som får maten min til å se....puslete ut!

Tror nesten jeg begynner å bli litt, bare litt, bløt....:love:

Dagens glade? vel dette er dagens latter: La ut en annonse på finn fordi jeg skulle gi bort en levegg. Fikk svar fra ei som var intressert, men da hun oppdaget at den stod i Oslo ikke i Ski så kunne hun ikke ha den....det var for langt å kjøre! :roflmao: (også har jeg kanskje en date for første gang på 5 år:nin:)

Annonse

Vet ikke hvorfor jeg ikke har fått med meg før nå at det har kommet nytt Drømmefallspill :o Riktignok episodebasert slik at det ikke er "ferdig" enda, men allikevel :D

Vet ikke hvorfor jeg ikke har fått med meg før nå at det har kommet nytt Drømmefallspill :o Riktignok episodebasert slik at det ikke er "ferdig" enda, men allikevel :D

Drømmefall:love: Plutselig husket jeg at jeg ikke har fått startet på neste episode enda:joyful:

Nå vet jeg hva resten av fridagen blir brukt til:rolleyes:

Annonse

Vokset meg igår, that much pain this time, but got trough it (y) feeeling FRESH now :rolleyes:

1: Fikk kokkejobb på Aker brygge etter hele ti minutter med intervju. Heia kokkebransjen og korte ansettelsesprosesser^^

2: Har klart å samle opp gavekort på H&M på ganske masse i løpet av knappe seks uker cuz spørreundersøkelser og gruppesamtaler, så gjett hvem som skal fornye sommergarderoben.

3: til helgen blir endelig bilfaenskapen solgt!

4: pappa har nesten forpliktet seg til å støtte meg økonomisk hvis jeg en vakker dag går inn for å kjøpe meg leilighet.

5: støl som et helvete i laorå, så nå skal det ut og trenes<3