Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Følelsen når du fyrer opp Spotify, starter en random public playlist og den matcher humøret ditt 100% :D

[ATTACH]163216[/ATTACH]

3kwRiuw2oJoArGs3EusCgn

edit: Ole Andreas det smeller plutselig. Just you wait :D

Årets post! Hahhah

Annonse

Etter å ha trent hjemme for meg selv i 4 år, har jeg hatt min første trening på senter :) Skummelt! men artig! :)

senterleder sa jeg hadde en perfekt trent overkropp, men det står dårlig til med underkropp! :( Vel, her skal det trenes mye bein og rumpe! :nailbiting:

Hatt en kjempefin helg, det gikk over all forventning på gymmet i dag (søndag) og jeg hadde beste økten noen gang egentlig (mtp feeling). Så gleder jeg meg veldig mye til jeg skal på date, ut med venner og drikke masse, kose meg i hovedstaden og møte han jeg er forelska i den kommende uken.

Dessuten dukket det pultselig opp leggmuskler! :eek: Og har også hatt biceps-gains. GØY! :D

Har det egentlig bare kjempefint generellt for tiden :D

Var trøtt idag tidlig, tok på meg en t-skjorte som lå i skapet, når jeg kom på jobb så jeg at det var en av t-skjortene som egentlig skulle ligge i "snart" hyllen. Altså klær jeg ikke kan bruke enda pga for stor mage, men den gikk på den! :D

6 timer og 35 minutter så er jeg ferdig med turnusen for denne gang, 7 timer og 35 minutter så er jeg på trening 8 timer og 35 minutter så er jeg hjemme 9 timer og 35 minutter så ligger jeg i sengen og ser på game of thrones :love::love::love:

Annonse