Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Ble bare nesten-påkjørt og kalt 'bygdetulling' m.m syv ganger på veg fra nuf til hotellet, i call succes!

Den som kan forklare meg hvordan fotgjengersystemet i Oslo er skal få en kopp kaffe imorgen :)

Fortsetter under...

Ble bare nesten-påkjørt og kalt 'bygdetulling' m.m syv ganger på veg fra nuf til hotellet, i call succes!

Den som kan forklare meg hvordan fotgjengersystemet i Oslo er skal få en kopp kaffe imorgen :)

Jeg bor ganske sentralt i byen og erfaring viser at

1) enkelte busser

2) taxi

3) folk som leker mafia

er de som er flinkest til å gi bånn gass over gult lys og i blandt kjører på rødt rett foran gjengen som venter på grønn mann

Jeg bor ganske sentralt i byen og erfaring viser at

1) enkelte busser

2) taxi

3) folk som leker mafia

er de som er flinkest til å gi bånn gass over gult lys og i blandt kjører på rødt rett foran gjengen som venter på grønn mann

Godt å se at dine erfaringer samsvarer ganske bra med mine observeringer, henvend deg i sekretariatet for premien etc :)

Kjøpt meg Fitbit HR Charge! (Selv om jeg egentlig ikke har råd og skulle spare)

Gleder meg til å prøve den, og håper jeg blir fornøyd.

Annonse

Adrenalin får meg til å grine gledestårer på plattingen mens jeg løfter.. :joyful:

5kg pers i bøy (12,5kg stevnepers!)

5kg pers i mark (10kg stevnepers!)

GLEDE

22,5kg pers er en glede de fleste sjelden får, nyt :D

Nasjonalt neste?

Hadde en bare så sinnsykt bra økt i dag at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre av meg. Masse energi, økte mye, fikk også trent cardio, og generellt hadde jeg en helt super dag på gymmet.

Fant også ut at å blande ut BCAA'en min med RedBull Sugarfree var veldig godt, så det skal jeg defintivt gjøre mye oftere. Funket knall som PWO :D

Najonalt? Tenker du NM? Er ikke sterk nok :roflmao:

Aah, det kommer :p

Tenkte på det "originale" nasjonalt, arrangeres vel av Lillestrøm i år om jeg husker riktig.

Det regner, låsning i ryggen har blitt behandlet og er borte så hele dagen skal brukes på Star Wars i sengen :love:

Annonse

May the fourth be with you! :cool:

Dere får beklage gjentakelsen ... men en god ting kan ikke nevnes for ofte. Dessuten glemte jeg det i fjor. Dessuten har jeg fullstendig skrivesperre. Dessuten har jeg lyst, og det står i Norges lover (eller var det hos Narvesen jeg så det?) at; har man lyst har man lov. Jeg har sinnsykt lyst til å vise frem kaffekoppen min.

post-4223-144410023083_thumb.png

Dere får beklage gjentakelsen ... men en god ting kan ikke nevnes for ofte. Dessuten glemte jeg det i fjor. Dessuten har jeg fullstendig skrivesperre. Dessuten har jeg lyst, og det står i Norges lover (eller var det hos Narvesen jeg så det?) at; har man lyst har man lov. Jeg har sinnsykt lyst til å vise frem kaffekoppen min.

[ATTACH=full]162413[/ATTACH]

Tøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøff kopp! Hvor? :D

Jeg er veldig veldig glad for at jeg endelig har levert fra meg den satans prosjektoppgaven. Jeg har ikke fri enda, men jeg er et stort skritt nærmere. Aner virkelig ikke hvordan jeg har gjort det heller, men det kan jeg uansett ikke gjøre noe mer med.

Nå skal jeg puste igjen!

[ATTACH=full]162413[/ATTACH]

This is the Droid I'm looking for. :)