Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Klarte å gjennomføre harrytur UTEN å kjøpe meg snop, klarte faktisk hele helga uten snop. Hatt et jævlig sjokocrave siden fredag. Spist mat i alle former så det tyter, men cravingen har ikke gitt seg. Nå er helga snart over og ingen sjokis. Stolt av meg selv:) det sitter mellom øra…

Haha det klarte ikke jeg å unngå i går! Å kjøpe mener jeg. Flink du var da (y)

Fortsetter under...

Guest =xXx=
Haha det klarte ikke jeg å unngå i går! Å kjøpe mener jeg. Flink du var da (y)

Takk for det do:) F… stod med hånda på favorittsjokisen (haribou med apelsin/krokan) så klarte jeg å la vær. Neste gang skal jeg kjøpe i mengder;) var bare at jeg virkelig ikke ville denne gangen. Skjønner ikke helt hvorfor, jeg kan spise med god samvittighet egentlig. Skal tyne meg frem til påske, da skal vi besøke guttungen i utlandet. Da blir det fråtsing;)

Takk for det do:) F… stod med hånda på favorittsjokisen (haribou med apelsin/krokan) så klarte jeg å la vær. Neste gang skal jeg kjøpe i mengder;) var bare at jeg virkelig ikke ville denne gangen. Skjønner ikke helt hvorfor, jeg kan spise med god samvittighet egentlig. Skal tyne meg frem til påske, da skal vi besøke guttungen i utlandet. Da blir det fråtsing;)

Godt å ha litt sånt å glede seg til så man kan fråtse, syns igrunn det er bedre enn å bare ha fri tilgang til det hver dag :) Har tenkt å putte alt vekk så det blir et tiltak å gå å hente det. Forhåpentligvis er det ikke spist opp før påske... GIVE ME STRENGTH!

Guest =xXx=
Godt å ha litt sånt å glede seg til så man kan fråtse, syns igrunn det er bedre enn å bare ha fri tilgang til det hver dag :) Har tenkt å putte alt vekk så det blir et tiltak å gå å hente det. Forhåpentligvis er det ikke spist opp før påske... GIVE ME STRENGTH!

Enig! Men klarer du å legge alt bort til påske og vente helt til da, e du bættere tøff!

Har startet denne vakre vårdagen med en 8 km joggetur. Snart skal jeg ut i sola med mannen, så skal vi på kino og så skal vi spise på restaurant etterpå :D

Annonse

Min siste harrytur ble kanselert siden Hønen Agda ryktes å ha blitt nedlagt. Denne burde vel bli flyttet til negativ....

og ja beklager for dårlig humor...

Min siste harrytur ble kanselert siden Hønen Agda ryktes å ha blitt nedlagt. Denne burde vel bli flyttet til negativ....

og ja beklager for dårlig humor...

har fortsatt Kattan da.

har jeg hørt.

fra venner...

Skuffet over meg selv at jeg ikke har hørt om den før... Jeg som trodde jeg var en rutinert harrytur mann.

Puh... Helt susa i hodet etter å ha brukt (altfor) mange timer på å lage meg en Dungeons&Dragons-karakter. Men, fy søren så gøy det skal bli å komme i gang med å spille i morgen. Til tross for at jeg er helt grønn :p

Annonse