Gå til innhold

Dagens Glade

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 15,8k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

jeg fikk beskjed i dag, etter lang behandling og mye faenskap, at jeg er friskmeldt fra å ha kreft!

ÅÅÅhh. burny_ har faktisk fridd til meg. :D Første forlovede/giftede fitnessbloggenpar? Haha.Takker for ubevisst spleising. Storkoser meg her på ferie nå. Ny jobb, ny valp, forlovet til verdens best

Nye tights (igjen ).

Postede bilder

Gjest Lovisa

Må jobba i natt... :eek:

Jobben eg skal gjera målingar under kjem truleg i gang rundt midnatt, varer i ca 2 timar + litt rydding etterpå...

Og eg har ikkje jobba natt sidan eg var student og hadde sommarjobb på eit laboratorie... :p

Dette blir gøy å testa ut! :roflmao:

(Men det betyr og at eg snart skal gå og legga meg, for regelen offshore er 8 timar kvile før og etter "skiftet"... :rolleyes: )

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne siste uken har vært en berg-og-dal-bane av følelser! Og hadde det ikke vært for at jeg er så heldig å ha verdens fineste mennesker rundt meg, som gir meg akkurat det jeg trenger når det trengs mest, hadde jeg sannsynligvis omkommet av hjertesvikt for lengst. Takknemlig<3<3<3

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Top 'o the mornin'! :joyful:

Kaffe er fylt i koppen, frokost (en Yoplait 0% og en Raw Rev bar) er fortært og humøret er ikke så verst :D

Varmegrader også, så da slipper jeg å skrape is :happy:

Opp som en drage, ned som en våt fille senere i dag, antakelig, men får glede meg over det så lenge det varer.. hehe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...