Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Smaksanmeldelse av Quest S'mores? You should regret nothing!

Cookies & Cream er og blir den beste Quest-baren, den har alt. Men S'mores er veldig god synes jeg, omtrent på linje med Cookies & Cream. Kan fint ha det som lørdagskos!

Cookies & Cream er og blir den beste Quest-baren, den har alt. Men S'mores er veldig god synes jeg, omtrent på linje med Cookies & Cream. Kan fint ha det som lørdagskos!

Ergo, med cookies & cream som min nestenfavoritt er det stor sjanse for at jeg liker den! Tusen takk :)

Folk slenger rundt seg med komplimenter for tiden? For litt siden sa et par stykker, uavhengig av hverandre, at jeg begynner å komme i skikkelig god all-round form. I dag sa noen at jeg er "freakshow", og da jeg spurte hva det betydde sa han at "du klarer ting som de fleste på din alder aldri hadde hatt sjangse til å gjøre"

:love:

Annonse

Etter morgenenes inspeksjonsrunde i speilet kom jeg frem til at jeg kanskje har brukbar genetikk for en muskelgruppe, liker jeg å tro ^^ Den gjør opp for andre mindre velutviklede områder!

Sol ute, nesten varmegrader, helg om 2 timer, og endelig bekreftet dato for ny bil :D:cat:

Heldig... Her er det regn, litt snø og vind (tradisjonelt Bergensvær). Kva bil får du ?

Annonse

Guest Lovisa

Lørdagslunsj offshore: risengrynsgrøt og komlerester. :love:

Dessutan herjer (stormen/orkanen) Ole såpass mykje her ute at det er "like greit" at eg held meg i bolegkvarteret... :whistle:

Når ting er dritt er det virkelig viktig å sette pris på de fine tingene, og den fineste av alt er jo at jeg (vi) i dag har ett års bryllupsdag. I tillegg har jeg ENDELIG fått ferdig en gave jeg har skullet gitt han i flere år (seriøst, år). Så i dag fikk jeg gitt han 16 coverlåter som både jeg, venner og diverse artister har laget av hans favorittlåter. Timing is king, og jeg fikk inn den siste låta i går.

Etter å ha holdt det hemmelig i ca to år så kunne jeg endelig avsløre hva jeg har drevet med, og det var jævlig godt! Hurrraaaaa! Det er definitivt siste gang jeg skal være kaospilot for en bunch musikere, men døtte det var verdt det til slutt. Han ble kjempeglaaad, dermed ble også jeg kjempeglad :)

Dessuten fikk jeg PT-klipp i gave av han. Også er det storm ute, og jeg har vin inne <3