Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Laget lørdagspizza til middag i dag for andre gang siden jeg bytta personlighet i juni.

Akkurat som forrige gang spiste jeg hele langpanna, og akkurat som forrige gang angrer jeg på at jeg laget den med fibra i stedet for vanlig mel, ble nemlig helt sjukt mett. Akkurat som forrige gang har jeg også konkludert med at lørdagspizzaen må skilles med noen uker med sunn mat siden det er umulig å ikke spise hele.

Er for øvrig litt usikker på om dette hørte til i dagens glade eller dagens negative, men kom frem til at god pizza er god pizza selv om man er for mett til å bevege seg.

Denne dagen!:love:

1.Fri fra jobb

2.Vært med på Valhalla New Year Sprint, en kettlebellsprint-konkurranse.

Masse fine, flinke folk samlet på et sted:happy:

3. Vinne sprinten!:woot::D i dameklassen.

4. 6timerlangt endorfinrush, bare fordi konkurranse er gøy!:joyful:

5. Digg sushi med fine folk(y)

Annonse

Guest =xXx=

Snøen som var meldt har ikke kommet, mohoahahaha!

Jeg var på nittitallsfest i går og kom meg likevel på trening i dag. Det gjorde meg skikkelig glad, selv om treninga ble halvveis. Også er jeg også kjempeglad over at jeg har fått første øving godkjent en uke før innleveringsfristen, og jeg har allerede kommet godt i gang med neste. Kan venne meg til å være student igjen, altså :)

Guest =xXx=
Er allerede 15 uker på vei og jeg hørte hjertelyd i dag ❤️ Formen er super og her er babybump bilde tatt rett etter 8 km joggetur denne herlige søndagsmorgenen :)

[ATTACH=full]157758[/ATTACH]

Lykke:)

Annonse

Okay, QueenWinther - jeg håper virkelig ikke du finner dette støtende; det er bare et lite forsøk på litt overtrøtt humor fra min side ;) liker du det ikke, så skal jeg så klart fjerne det umiddelbart!

Okay; nå skal jeg prøve meg på et lite real-life Jedi Mind trick her, og jeg kaller det

"hvordan få en heterofil og barnslig mann til og smile på under fem sekunder"

1_2_3_Smile.jpg

1. Oversett teksten til engelsk, og gi den den mest erotiske kvinnestemmen du kan mane frem:

oh, and you should se the snatch... and the kegels ....

oh myyy gaaaaawd

2. Se på bildet av personen.

3. ???????

4. Profit.

Gud for en tosk jeg er... :roflmao: