Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Annonse

I anledning familiebursdag for lillemor i morgen, har jeg hatt tidenes svette cardioøkt med denne kaka! Har aldri bakt noe som helst i mitt liv nesten, unntatt sjokoladekake i langpanne, så må si at nå føler jeg meg temmelig BEAST :Dmen den ble jo iiiiikke skeiv da ... og den tiaraen er jo et annet kapittel....

[ATTACH]157035[/ATTACH]

BEKLAGER AT DEN IKKE VIL SNU SEG...........

post-6033-14440995996129_thumb.jpg

I anledning familiebursdag for lillemor i morgen, har jeg hatt tidenes svette cardioøkt med denne kaka! Har aldri bakt noe som helst i mitt liv nesten, unntatt sjokoladekake i langpanne, så må si at nå føler jeg meg temmelig BEAST :D men den ble jo iiiiikke skeiv da ... og den tiaraen er jo et annet kapittel....

[ATTACH]157035[/ATTACH]

BEKLAGER AT DEN IKKE VIL SNU SEG...........

Hvis det der er første gang du prøver deg på lukket valnøtt /marsipankake, så er det jævlig bra jobbet! :) hatten av herifra (:

Og! Klarte endelig å få inn en god og lang natts søvn, og for en forskjell!

Masse trykk på trening(selv om ting ikke er HELT 100% enda), og et søvnkræsj som ikke melder sin ankomst før nå mens jeg sitter og skriver. Ny poengsum-PR i Fitocracy,ny mengdepers i sumo, benking uten særlige skuldersmerter, masse masse facepulls og nedtrekk, entrecôte til post-workout, og pizzagainz i morgen!

(selv om jeg kommer til å gå som ei and)

Var en fyr som løp etter meg da jeg gikk av t-banen, fordi han bare måtte fortelle meg hvor pen han syntes jeg var :giggle: Og det til tross for at jeg snubler rundt på krykker! Han skulle ikke samme vei engang. Made my day.

(Innser i ettertid at det kanskje var et pity-kompliment nettopp fordi jeg går på krykker, men hei - hyggelig var det uansett :giggle:)

Var en fyr som løp etter meg da jeg gikk av t-banen, fordi han bare måtte fortelle meg hvor pen han syntes jeg var :giggle: Og det til tross for at jeg snubler rundt på krykker! Han skulle ikke samme vei engang. Made my day.

(Innser i ettertid at det kanskje var et pity-kompliment nettopp fordi jeg går på krykker, men hei - hyggelig var det uansett :giggle:)

Jeg ville også løpt etter deg :love:

Gårsdagens positive: en vellykket vors/fest! Den første vors/festen jeg har hatt hjemme hos meg selv :D

Dagens positive, så langt: I god form etter i går, og var lur å rydde så og si alt før jeg la meg i natt - stod opp til en nesten helt ryddig leilighet :joyful::sneaky:

Annonse

Hvis det der er første gang du prøver deg på lukket valnøtt /marsipankake, så er det jævlig bra jobbet! :) hatten av herifra :)

Og! Klarte endelig å få inn en god og lang natts søvn, og for en forskjell!

Masse trykk på trening(selv om ting ikke er HELT 100% enda), og et søvnkræsj som ikke melder sin ankomst før nå mens jeg sitter og skriver. Ny poengsum-PR i Fitocracy,ny mengdepers i sumo, benking uten særlige skuldersmerter, masse masse facepulls og nedtrekk, entrecôte til post-workout, og pizzagainz i morgen!

(selv om jeg kommer til å gå som ei and)

Jupp! Aller første gang jeg lager noe sånt, som sagt,bare sjokoladekake. Så syns jeg var litt flink :cat: