Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Lagde verdens diggeste godteri i går. Dadler og mandler blendet sammen, rulle til små baller og dynkes i mørk sjokoalde smeltet med litt smør og fløte. 40 min i frysen og OMG!

Disse er nok perfekte som før treningsmat(ala nøtte/proteinbar) som gir masse energi. Spørsmålet er bare om du klarer å stoppe etter bare 1...jeg slukte 10 stk :D

post-28946-14440995527507_thumb.jpg

post-28946-1444099552708_thumb.jpg

Fortsetter under...

Lagde verdens diggeste godteri i går. Dadler og mandler blendet sammen, rulle til små baller og dynkes i mørk sjokoalde smeltet med litt smør og fløte. 40 min i frysen og OMG!

Disse er nok perfekte som før treningsmat(ala nøtte/proteinbar) som gir masse energi. Spørsmålet er bare om du klarer å stoppe etter bare 1...jeg slukte 10 stk :D

[ATTACH]156657[/ATTACH] [ATTACH]156658[/ATTACH]

Så bildet i bildefeeden, trodde det var noen som hadde kvernet masse digg kjøtt...

lo-hobbit-desolazione-di-smaug-ive-never-been-so-wrong.jpg

Annonse

Guest =xXx=
1. Jeg er faktisk støl etter gårsdagens trening, og jeg blir (nesten) aldri støl. Mao, fokus på å stramme/skvise musklene under øvelsene fungerte(yay!).

2. Det snør I dag også!:happy:

Du er en sympatisk, likanes kar i alle sammenhenger, men å fryde seg over snøen TEW, det er et mindre sympatisk trekk ved deg. Snø = dritt.

Du er en sympatisk, likanes kar i alle sammenhenger, men å fryde seg over snøen TEW, det er et mindre sympatisk trekk ved deg. Snø = dritt.

Ha ha. "If you can't beat them, join them"

Mao, kjøp ski og gled deg over snøen(y)

Guest =xXx=
Ha ha. "If you can't beat them, join them"

Mao, kjøp ski og gled deg over snøen(y)

Nope, har ski, fikk er par til jul for 19 år siden. De er ganske ubrukt;)

Muffins - 50kcal hver, 66.9% karb, 16.5% prot/fett, sånn ca.

Gode? yeah.

(jeg er enda ikke giftet bort, forresten ;-) )

Jeg er nesten 100% sikker på at det er dårlig gjort å ikke legge med oppskriften når du legger opp muffinsbilder på en søndag.

Annonse

Jeg er nesten 100% sikker på at det er dårlig gjort å ikke legge med oppskriften når du legger opp muffinsbilder på en søndag.

50gr bokhvetemel, 15gr bakekakao, 100gr banan (most), et egg, 1/2ts bakepulver, melk(jeg brukte kokosmelk) til rett konsistens sukrin gold og sukrinmelis til det er søtt nok. ca 13min på 200grader, varmluft :)

Kan bytte bokhvetemel med havremel/mer kakao, og banan med kesam/avocado. :) Jeg fikk 8muffins.