Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Har endelig flyttet vekk fra klosteret! Så istedenfor å ha kloster med infernalsk bjelling til alle døgnets tider og hovedvei 50-100 m unna soveromsvinduet, har jeg nå tursti 20 m unna døra. I tillegg har jeg internett som fungerer til å gjøre mer enn én ting om gangen på, og, for første gang i mitt liv; garasjeplass! :D For å sette siste finpuss på dagen er også Hobbit-premierebilletter i boks. :D:woot:(y)

Guest Lovisa

Kom heim frå jobb/trening til blomster på døra! :)

Annonse

Masse bra som skjer i dag.

Vekta går endelig dit den skal. Fikk godkjent oblig. innleveringsoppgave på skolen, og fått best tenkelige praksisplass; sykehjem som ligger 3 min fra Oslo Styrkeløfteklubb.

Avgitt utvidet blodprøve for generell helsesjekk.

Annonse

Var på salong og formet og farget øyenbryn og vipper i går. Damen var ekstremt flink, og svært nøye, selv sov jeg meg gjennom hele prosessen. Jepp, jeg sov mens damen vokset og nappet bryn, jeg var vist den første som hadde gjort det på salongen:P

Ble kjempefornøyd med resultatet, og når jeg kom på jobb i dag, fikk jeg mange fine kommentarer fra både kollegaer og kunder:D

I morgen skal jeg få satt på øyevipper, gleder meg masse! Så snart er jeg fin og fjong til jeg reiser til Thailand på lørdag:D

Litt usikker om dagens negative eller positive.. men våkna iallefall altfor tidlig, var på jobb tidlig...

...og dagens glade blir da: HJEM TIDLIG :D

For meg blir det da...våknet tidlig og så på noen TV-serier i koma. Kom ikke på jobb før 9, men kjernetid...HJEM TIDLIG ;)

Første kjøretur med egen bil på over en uke!

+Fikk melding fra fin fin representant for det motsatte kjønn med kompliment på insta, som i alle fall fikk denne voksne mannen til både å rødme og bli utrolig glad på en og samme tid.:blush::giggle: